Sunday, March 25, 2012

JAM OMEGA NUAR DAH JUMPA - NAK DEBAT NGAN NAJIB PULA KE????

Maka itulah gamaknya, mereka dengan cepat melupakan tuduhan Raja Petra Kamarudin (RPK) bahawa peliwat tua tersebut menggunakan pengaruhnya supaya RPK dihalang dari menyertai debat yang diadakan di Kent, England pada Sabtu lepas bersama-sama dengan pengasas Wikileaks, Julian Assenge.

Walhalnya melalui sidang video saja pun, bukan mata bertentang mata.

Sementara isu yang di atas itu terbiar tidak terjawab, Anwar bangkit isu baru pulak tapi masih dalam kaitan yang sama.  Katanya dia bersetuju supaya debat dengan RPK itu diteruskan tapi dengan kehadiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib pula.

Anwar jangan macam macam, dengan RPK pun Anwar tidak berani berdebat dan hanya bertentanghan mata dalam Video bukannya Face to Face. Anwar jangan macam macam nak  lari dari persolan kamu ini sebenarnya penakut kenapa cabar orang lain pula untuk berdebat. Bolehkah Anwar ini berdebat. Takut nanti dia jadi berang lagi bila kantoi. Jawap soalan wartawan TV3 pun dia naik berang bila di tanya mengenai isu jam Omega. Sampai hari ini rakyat masih tertanya tanya mana jam Omega itu ??? Rakyat tak akan lupa selagi Anwar tak jawab di mana jam Omega itu.Kalau Anwar memangnya hebat , debat lah pasal jam Omega yang hilang itu dan malukan sahabat baik awak yang mendedahkan pasal  Jam Omega itu.

Buat kenyataan ; " Jam Omega dah jumpa dan saya sanggup berdepan dengan siapa saja mengenai kehilangan jam ini," , Inilah perangai Anwar yang suka membiarkan saja persoalan yang gagal dijawab khususnya bila dia menipu. bagi Anwar mudah saja , Tipu dahulu dan kemudian biarkan penipuan itu. PAS akan halalakan dan jumud jumud PKR tidak akan mempersolkan .

Jual nama juga bagi lah kat Anwar ini : No 1 klass 1 division 1 : seperti Katanya ‘Assenge minta” supaya debat itu diadakan dan dia bersetuju.  Jual nama lagi, betul ke Assenge minta, ke Anwar reka sendiri?  Kita dah terkena dulu, kononnya Hamas, Fatah sokong komitmennya untuk melindungi Israel, sehingga akhirnya semua itu terbukti bohong semata-mata.

Dengan Khairy Jamaluddin pun Anwar kantoi dan naik angin, buruk rupa orang yang sangka anugerah tuhan apabila di baling taiknya sendiri ke muka. Macam muka taik jadi nya, Anwar tak payah lah nak macam macam. Jawapan kepada perjumpaan kamu di banyak tempat sudah mebuktikan bagaimana sokongan kepada kamu kini sudah kian morosot. Di Porti Dickson baru baru ini , tak serampai 1200 orang yang hadir.

Eloklah Nuar terima cabaran debat  dari RPK (Raja Petra Kamarudin ) dahulu dari nak ajak Najib.




2 comments:

  1. Jam Omega DAH JUMPA....Hilang ker....Kata kak Jijah ade kat dalam almari....hehehehe...KANTOI lagi ker nih....NUWARrrr..NUWARRRRRRR...!!!

    ReplyDelete
  2. Jam omega tu sebenor nya dah antar kat pajak gadai sebab ta cukup duit untuk sponsor ceramah / road show nya kot

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts