Wednesday, March 28, 2012

BERJANJI BUKAN SUSAH : FREE BUKAN KENA BAYAR YANG KENA BAYAR JIKA NAK TUNAI JANJI :

Janji manis lagi yang akan  merosakkan kerajaan yang akan menghancurkan bangsa dan agama kerana Anwar tahu dia  sudah pasti tidak akan menang dalam PRU13 ini. Janji saja apa yang mahu ditakuti , buat janji , tabur janji bukan kena bayar, Free. Kalah dia tak rugi ,sebab tabur janji bukan pakai  modal Lagi banyak tabur lagi susah kerajaan.

Inilah yang membuat  bangsa dan agama tergadai kerana jika kerajaan tidak mengatasi janji yang ditabur oleh lidah yang tidak bertulang silap silap haribulan kerajaan pula yang akan melingkup sebab rakyat sudah termakan janji janji manis yang tidak ada batasannya. Rakyat juga boleh menghancurkan sebuah negara kerana mahukan sangat janji janji manis ini setelah terpadaya dengan janji janji manis ini .

Lagi jauh  Anwar kepada kemenanagan lagi banyak janji janji yang akan ditaburkannya nanti. Percaya lah, Dia akan tebur janji kepada mereka yang "Bankrupt" tiada  "Bankrupt" lagi dan gelaran ini akan ditarik balik. Berbagai bagai jenis minyak juga akan diberikan percuma, minyak kereta (Petrol dan Diesel), Minyak masak "Minyak Pelincir" KY , Kondom untuk ................ semua Free.

Anwar sudah buat  rakyat jadi kelam kabut. Ramai juga selarang ini yang kompius  dengan yang halal dan yang haram. Bukan rakyat saja yang jadi kelam kabut  dengan isu halal dan haram ini. Musyridul PAS sendiri pun jadi kelam kabut  sehingga sudah tidak tahu yang mana halal dan haram.Inilah manusia yang bernama Anwar yang sentiasa Kompius, Kalau  ini tidak bermula dari rumahnya pasti orang lain juga tidak akan kompius, Tenguk saja lah muka Wan Azizah, Nurul  Izzah semuanya  sudah kompius.Negara punah ke , dai peduli apa sebab dah masuk zon maut.....

:: ini hanya pandanghan aku saja :: nak baca lagi like kat sini t kasih

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts