Sunday, March 11, 2012

KHALID GAGAP DUA KALI GAGAP SEMALAM DISEKAT DI SERI MENANTI - BAGI SALAM DULU NAK MASUK RUMAH ORANG- RUMAH SENDIRI PENUH NAJIS!!!

MAJOR (B) RAZALI SDG MENYERAHKAN MEMORUNDUM MEMBANTH SOKONGAN ANWAR TERHADAP ISRAEL
Khalid Ibrahim gagap memang kurang ajar datang ke negeri orang tanpa memberikan salam. Negeri sendiri tidak terjaga lintang pukang penuh dengan maksiat dan rasuah serta penyelewengan yang tahap gaban datang menyorok nyorok tengah malam ke Negeri Tok Mat Hasan untuk menghasut rakyat  di Negeri Tok Mat Hasan, Hei gagap ingat Tok Mat Hasan macam kamu ke  hidup bergelumang dengan maksiat dan celaru sampai gagap gaban tak boleh baik baik sebab hati busuk .

Rakyat Negeri Sembilan tak mahu pemimpin gagap dan hati busuk serta hidup bergelumang dengan maksiat dan menjadi kuda kepada DAPig. Kami anak anak Negeri Sembilan berpesan dengan Khalid , kami di Negeri Sembilan hidup aman dan damai dan negeri kami sedang sibuk dengan agenda pembangunan dan membentuk modal insan,Jangan lah datang nak jadi syaitan menghasut rakyat Negeri Sembilan. Kami di sini tidak mahu pemimpin seperti pemimpin anugerah tuhan kata isteri nya dan kamu pula memuja sebagai iimam Mahadi. Kami tak mahu  menuntut  mahkamah melepaskan pemimpin yang tidak bermoral yang ada Filem sex , kalau bukan dia pun dalam film itu tetapi 160 peratus menyerupai dia.

Padan lah muka kamu Kahlid datang ke Seri Menanti berceramah depan berpuluh orang saja yang seratus ribu lagi adalah syaitan dan hantu. Adat lah kalau ada seorang dua yang sokong kamu Khalid bagaikan pepatah  Melayu dalam setandan kelapa tentu ada sebiji dua yang komeng.Aspan Komeng yang berjiwa longkang. DAP yang berangan  mahu menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan yang beria ia menyambut kamu .Kami tak hairan dengan Aspan ini. Cuba tanya dia berapa banyak sudah duit pemimpin UMNO yang dia dah sapu untuk menanggung  isi keluarga. Bila tak dapat  kontrak klas F dan tidak dapat nak  tibai pemimpin dia pergi lah kat parti yang boleh bagi dia Duit. nak masuk PKR dah lambat dan susah nak lawan Badrul yang kurang ajar tu, Nak masuk PAS dia pun sama juga naik kurang ajar dan tak beberapa pandai dalam agama dan nak terajang Taufek ke mana pula, DAP lah menjadi landasan dan berangan angan mahu jadi Menteri Besar.

Kon0n nhya  dia berpengalaman di dalam politik UMNO selama 41 tahun. Lama tu.. tapi bodohnya bertingkat-tingkat, lobam hati eh dah..
Perpengalaman didalam UMNO Bahagian Kuala Pilah selama 3 dekad dan menduga UMNO telah banyak berubah dari masa ke semasa, iaitu daripada parti yang menjaga dan memelihara hak bangsa Melayu tetapi hari ini dilihat seperti memusuhi bangsa Melayu.kata Aspan , bangang se bangang bangang eh...

Katan si bangang Aspan ini UMNO yang ada hari ini umpama agama yang perlu dituruti oleh ahlinya, UMNO itu tidak memberi kebebasan kepada ahlinya untuk bersuara malah sekiranya bersuara maka UMNO akan menindas dan menuduh ahlinya berpihak kepada pembangkang.Menurut Aspan Alias, perkara ini berlaku di zaman Tun Dr. Mahathir Mohamed dan Dato’ Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak apabila melihat UMNO seperti di cucuk hidung ibarat lembu.

Dia mengibaratkan Tun Mahathir lebih besar dari Allah SWT oleh orang UMNO, .Dia turut menduga terdapat perbezaan ahli UMNO lama dan ahli UMNO yang baru menjadi ahli UMNO. Kononnya pemimpin UMNO hari ini takut diganggu gugat kerana takut hilang kuasa, UMNO terkenal dengan budaya rasuah dan rasuah telah menjadi darah daging ahlinya. 

KETIKA  INI KAHLID TUNDUK MALU. DALAM HATI KHALID TENTU SEKALI DIA MEMAKI ASPAN. KAU CAKAP PASAL AKU YA ASPAN!!!.Dia turut beranggapan bahawa UMNO mula rosak ketika zaman Tun Dr. Mahathir apabila Tun menindas orang yang berkebolehan didalam UMNO dan mewariskan kepimpinan yang tidak baik kepada generasi hari ini akibat dari gejala rasuah yang berleluasa.SUDAH LAH ASPAN MACAM LAH KAU HEBAT SANGTA , SEBELUM INI  ,UMNO INI LAH YANG BAGI SATU KELUARGA KO MENGKEDARAH.

KATA NYA LAGI UMNO Bahagian Kuala Pilah misalnya dipilih di kalangan orang yang tidak layak memimpin dan mengancurkan kawasan itu sendiri dengan kebolehan yang minimum. Malah dikatakan, kepimpinan UMNO Bahagian Kuala Pilah dipimpin oleh Kontraktor Kelas F yang tidak ada pemikiran dan membina kemajuan di tempatnya sendiri.- ASPAN KENAPA  MASA DALAM UMNO KO TAK TERPILIH, INILAH TANDANYA KO TAK HEBAT,

Dengan berkiblatkan DAP sekarang ini, DAP di Pulau Pinang pula dibuat contoh terbaik kerana terdapat juga kontraktor bumiputera memiliki projek di atas kebolehan dan keupayaan diri dan bersandarkan merit walaupun DAP yang memerintah.LEPAS INI BOLAH LAH ASPAN PIINDAH KE  PULAU PINANG , MENTENG MENENTANG LIM GUAN ENG BAGI BARU DUA TIGA RIBU DAH MELANGIT ASPAN MEMUJI  LIM GUAN ENG MACAM TUHAN,

Tahniah kepada GMPN kerana berjaya menghantar memorandum dan menghentikan  ucapan Tan Sri Khalid gagap dan berjaya menyerahkan memeorundum mengenai bantahan terhadap isu Anuar  Ibrahim sokong  keselamatAn Israel yang di hantar oleh 4 wakil GMPN yang di ketuai oleh Mejor Bersara  Razali.

Nak pesan dengan Khalid lain kali mahu datang rumah orang bagi salam dahulu dan sebelum itu kemas rumah dulu baru pergi rumah orang.
TOLONG LAH ORANG N SEMBILAN DAH HIDUP AMAN JANGAN GANGGU KAMI.

GMPN SERAH MEMORUNDUM - ORANG DAH BENCI NASIB BAIM TAK SEPAK KHALID GAGAO, KALAU TIDAK DUA KALI GAGAP



NI SAJA YANG HADIR

DEPAN KOSONG, ORANG SERI MENANTI  KATA  " TIDO L;AGI BAIL"

1 comment:

  1. Biasa yg msk kampung org ni xbg salam ibarat LEMBU msk kebun org.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts