Thursday, March 15, 2012

RBF HURAIKAN GAMBAR INI SUPER IMPOSE = TERUKNYA PEMBANGKANG


Terlihat gambar ini www.melanaublogger.com

Siang tadi ada juga beberapa rakan yang bercakap tentang gambar ini. Katanya gambar ini disebarkan untuk menunjukkan Rosmah berada sebaris dengan Agung dan Permaisuri. Manakala Najib terpaksa berada di belakang Agung dan Rosmah. Tujuannya nak tunjukkan bahawa Rosmah lebih hebat dari PM. 
Terus terang saya katakan, saya tidak mahir dalam soal untuk mengesan kesahihan sesuatu gambar. Saya ingin meminta bantuan rakan-rakan pembaca yang tahu atau mahir dalam soal berkenaan. Mohon anda beri pendapat berhubung gambar berkenaan, samada itu gambar benar atau gambar tipu.
Jika ikutkan sekilas dua kilas pemerhatian mata saya , saya dapat rasakan gambar itu adalah gambar tipu. 
1) Kewujudan lelaki misteri sedang berjalan belakang Rosmah. Anak panah bawah menunjukkan kakinya dan anak panah atas menunjukkan kepalanya.
2) Bahagian tangan Agung dan Rosmah menunjukkan seolah-olah ianya dipotong dan ditampal. 
3) Di belakang Agung atau disebelah kiri PM kelihatan terdapat seorang lelaki sedang menyembunyikan wajahnya. Nak bergambar dengan Agung dan PM pun ada juga ke orang yang nak main nyorok-nyorok ? Atau mungkinkah itu Anwar Ibrahim ?
Saya pelik dengan kaki seorang lelaki yang sedang berjalan dibelakang Rosmah dan orang yang berjalan itu akan melintasi depan Najib , seterusnya dadanya akan melanggar bahu Agung. 
Cuba anda fikirkan samada logik atau tidak, ketika Agung dan PM sedang bergambar boleh ada orang lain yang nak melintas depan PM dan Agung ? 
Mohon pendapat rakan-rakan yang mahir. Jika saya salah tolong betulkan saya. LIHAT SINI

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts