Monday, March 26, 2012

MANA CHEGU BARD KETIKA ANWAR DI REMBAU ? NANGIS DALAM KELAMBU KOT...!!!

Badrul Hisham kini agakl sunyi sedikit dan tidak beberapa lagi mahu menonjolkan diri lagi  dengan fitnah fitnah terhadap kerajaan dan pemimpin UMNO  seketika dahulu kerana  mencuba nasib untuk memujuk Anwar Ibrahim menempatkan diri nya sebaris dengan pemimpin PKR lain di Negeri Sembilan. 

Kini Badrul diam diri  , mungkin give up . Anwar memang sudah tidak boleh terima  Badrul ini lagi. Buat apalah, apa saja , SAMM juga  bukan lah hebat sangat di Rembau, Kalau di Rembau pun nak  mampos  ini kan di seluruh Malaysia. Merapu tak habis habis sehingga jadi bahan untuk rakyat melihat dan meluat.

Baru Baru ini ketika  Perdana Menteri Negara bunian  PR  datang ke  N Sembilan. Batang Hidung Badrul pun tak nampak. Bau kentutnya pun tak ada`. kenapa? mengapa ? Perdana Menteri PR datang pun Badrul tak ada. Bukan demam. Kalau demam boleh lagi dipapah, kalau  sakit kaki boleh lagi betungkat. tapi malu sebab  kedudukkan dalam parti bagaikan melukut di tepi gantang. Khabarnya Rembau akan ditukarkan kerusi kepada kerusi PAS  . Ini kerana mahukan Badrul keluar dari kerusi berkenaan. Mungkin sengaja di lakukan. Dengar khabar pemimpin  PKR  Negeri Sembilan banyak yang berbulu dengan Badrul yang berlagak dialah  ahli politik yang hebat. Tak hebat  mana sangat pun..... 


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts