Friday, March 23, 2012

32 Tahun baru Anwar dapat tunaikan janji terhadap Azizah - Bagaimana dengan janji PRU 12 dahulu kepada rakyat

GMPN badan NGO membuat bantahan kepada DS Anwar Ibrahim membantah Anwar Ibrahim memberikan jamainan terhadap  Negara berkenaan jika berjaya memerintah Malaysia..
                            Banner yang  di pasang pada jam 8 sebelum ketibaan  Anwar Ibrahim
Sebahagian dari rakyat NS yg terdiri dari NGO membantah kehadiran penyokong kuat Yahudi.

Hanya  1200 orang yang menunggu kehadiran Anwar
                                         Anwar berserta pemimpin PKR, Mana  Chegu Bard??
Anwar Ibrahim tiba di PD
Inilah saja orang yang hadir di mana dalam twitter membayangkan  10 ribu orang , jumlah sebenar adalah dalam 1200 orang sahaja.termasuk hardcores UMNO







Jika janji kepada Wan Azizah hanya dapat ditunaikan dalam masa  32 tahun untuk membawa Wan Azizah ke Tajmahal,( Bukan janji ke Mekah) Bila pula dia akan tunaikan janji kepada rakyat ketika PRU12 yang lalu. Janji minyak akan turun  sebelum subuh  dan banyak lagi  janji bulan dan bintang.klik sini. Inilah antara isi kandung ucapan Anwar yang banyak merapu di Port Dickson semalam untuk menyembunyikan sokongannya terhadap Yahudi.

Kedatangan Anwar juga di sambut oleh badan NGO  GMPN (Gerakan memartabatkan Pejuang Negara)  yang di ketua  oleh Major Bersara Razali dan En Yussof. Sebelum ini mereka telah membuat demo membantah sokongan  terbuka Anwar terhadap musuh manusia , Yahudi.Mereka juga sebelum ini telah membuat laporan polis di IPD Seremban 2  berkenaan PKR menerima dana dari NGO  Yahudi .

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts