Thursday, March 8, 2012

Nuar menjerit Sial Sial Sial ....% # @ % Kenapa ??

Mana tak menjerit SPBA dibatalkan gaji kaki tangan kerajaan naik  13 % ini menambahkan populariti BN. Sudah lah BR1M pun tak dapat di bendung lagi ini kan pula dengan kenaikan gaji kekitangan kerajaan. kaki dan tangan inilah yang akan mengundi Barisan Nasional pada PRU13 nanti bukan tangan dan kaki yang  datang dan terima tetamu di Swiss Hoitel pada jam 3 pagi. Kini semua dah merosakkan nama  Pakatan Rakyat. Mahu tak menjerit mamat tuh ..... Sial Sial Sial.........

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan pelarasan gaji 13 peratus bagi kumpulan Pengurusan dan Profesional dan Kumpulan Pelaksana dari Gred 1 hingga Gred 54.Pelarasan dibuat berdasarkan Jadual Gaji Matriks Sistem Saraan Malaysia (SSM) berikutan pembatalan sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam hari ini.

Najib mengumumkan perkara tersebut ketika berucap pada majlis perjumpaan khas bersama kira-kira 10,000 penjawat awam di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di sini.Jadual Gaji Minimum -Maksimum diperkenalkan menggantikan struktur gaji Sistem Saraan Malaysia (SSM), kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Banyak perkara yang merungsingkan pemimpin Pakatan Rakyat sekarang . Daim Zainuddin juga meramalkan  bahawa BN akan meneng selesa pada PRU yang akan datang. Apalah malang sunguh nasib pemimpin Paktan Rakyat ini. Puas tabur fitnah tetapi semuanya dapat diselesaikan oleh Kerajaan  BN dengan baik tidak seperti apa yang berlaku di Kedah. Kedah kini punya  MB yang tidak ada kuasa. Kemelut di Kedah belum dapat PR selesaikan. Sia Sial Sial agaknya itulah jeritan Anwar apabila mendengar kakitangan kerajaan mendapat 13% kenaikan gaji.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts