Monday, March 26, 2012

OK LAH TUH ZED ZAIDI ADA USAHA UNTUK MAJUKAN ARTIS DARI NGUTUK KATA ORANG LAIN TAK ISLAM KATA KERAJAAN JAHAT BILA MASUK PEMBANGKANG

Zed Zaidi silap cakap kepada Wartawan - Hantar usul rumah PRIMA utk artis bukan PPRK
Seperti yang diuar-uarkan sebelum ini, ramai orang tidak bersetuju dengan permintaan usul persatuan Seniman kepada kerajaan berhubung Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT).

Namun itu semua kembali jelas apabila semalam, satu sidang akhabar diadakan di Saloma Bistro berhubung isu yang sedang bermain di media sekarang.

Zed Zaidi ketika ditemui berkata, dia meminta maaf kerana tersilap cakap pada wartawan apabila ditanya apakah usul pertama yang dihantar pada kerajaan.

“Saya memang hantar usul untuk Projek Perumahan 1 Malaysia (PRIMA), tapi saya minta maaf jika saya tersilap cakap ketika ditanya wartawan. Masa itu saya betul-betul sibuk dan mungkin tidak menyedari apa yang saya cakap,” jelas Zed Zaidi memulakan perbualan.

Dia turut mengatakan bahawa jika ada ramai yang mempertikaikan usul ini, dia ada buktinya iaitu sebuah usul yang lengkap beserta nama artis yang berada di bawah persatuan Seniman.

Jadi, untuk pembetulan, sebenarnya persatuan Seniman telah menghantar usul untuk Projek Perumahan 1 Malaysia (PRIMA) kepada kerajaan untuk golongan artis dan bukannya Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT) seperti yang kecoh di media sekarang. 

- OK lah itu untuk kebaikkan artis  daripada duk ngutuk kerajaan dan kata org lain tak Islam.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts