Monday, March 26, 2012

Kalau Kiai Arshad masih ada pecah muka ko kena tempeleng !!

Padan lah muka si Karpal ini, Nasib ko baik kerana Kiai Arshad sudah tidak ada , kalau dia ada memang dia tempeleng muka kamu lagi Karpal.Demi membela DSulatn Selangor , Kiai Arshad rela dio penjara.Tentu ko ingat kan Karpal bagai mana kiai Arshad tempeleng ko, Jika dia ada dengan Nuar Ibrahim dia tempeleng sekali.

Biadab dan menghasur raja sama lah dengan  keuarng ajar dengan orangh Melayu. Melayu jati bukan Melayu Pakatan Rakyat yang dah nak mampos semuanya  sudah tidak tahu bangsa lagi. Kita tunggu  Karpal di bicarakan, Nak tenguk hebat mana si OKU ini.

PUTRAJAYA 26 Mac – Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini gagal merayu di Mahkamah Persekutuan berhubung perintah Mahkamah Rayuan yang mengarahkannya membela diri atas tuduhan mengeluarkan kata-kata hasutan membabitkan Sultan Perak, tiga tahun lalu.

Ia berikutan keputusan panel lima hakim diketuai oleh Hakim Besar Malaya, Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinudin membenarkan notis usul pihak pendakwaan yang memohon agar rayuan itu diketepikan tanpa mendengar meritnya.

Dengan keputusan tersebut, Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu dijadual memberi keterangan bela diri di Mahkamah Tinggi pada 30 dan 31 Mei ini.

Karpal mengemukakan rayuan selepas tidak berpuas hati dengan keputusan Mahkamah Rayuan mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi pada 11 Jun 2010 yang melepas dan membebaskannya tanpa dipanggil membela diri.

Peguam terkemuka itu dituduh mengeluarkan perkataan berunsur menghasut terhadap Sultan Perak di firma guamannya, Tetuan Karpal Singh & Co di Jalan Pudu Lama di ibu negara di antara pukul 12 dan 12.30 tengah hari, 6 Februari 2009. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts