Thursday, March 29, 2012

AZMIN KENA FLYING KICK HASAN ALI : BISU DAN DAYUS : SAMANLAH ORANG KATA BINI KO KENA ..........



Apa bila di sanggah oleh Datuk Hasan Ali baru-baru ini, Azmin Ali masih mendiamkan diri berhubung persoalan yang diajukan.

Azmin yang baru-baru ini mengatakan bahawa Hasan Ali menggunakan wang kerajaan negeri hingga mencecah lebih RM 300 ribu dalam Dewan Undangan Negeri kini hilang punca oleh soalan bertubi-tubi dari pada Hasan Ali.

Hasan yang mungkin naik berang dengan tuduhan Azmin dan tuduhan itu dinafikan oleh Menteri Besar dengan mengatakan bahawa semua kos membabitkan pengubahsuaian pejabat Hasan Ali di adalah dalam pengetahuan dan kelulusan pejabat Menteri Besar.

Hasan kemudiannya membuat pertanyaan tentang saham yang dimiliki oleh Azmin serta isteri beliau yang mencecah nilai jutaan ringgit diperolehi dari sumber mana?

Hasan membuat pertanyaan setelah beliau mengetahui Azmin serta isteri mempunyai saham bernilai lebih 10 juta ringgit semasa beliau (Azmin) menjadi setiausaha sulit kepada Anwar Ibrahim yang menjadi Timbalan Perdana Menteri pada ketika itu.

Azmin juga didesak untuk menjawab soalan bahawa isteri beliau dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan Anwar Ibrahim dan meminta supaya ujian DNA dilakukan keatas anak Azmin bagi mengesahkan siapa bapa kandung sebenar remaja tersebut.

Soalan-soalan maut yang dikemukakan oleh Hasan kali ini nampaknya membuatkan Azmin dan Shamsidar (isteri azmin) tak lena tidur malam.

Nampaknya Azmin dah jolok sarang tebuan, habis bengkak tapi bukan badan yang bengkak adalah hati Azmin, mungkin lepas ni Azmin akan mengemukakan saman terhadap Hasan kerana mendedahkan perkara yang selama ini hanya menjadi bayangan terhadap perilaku Azmin. 
AZMIN DAYUS :NO BALLS : SAMAN LAH AZMIN : ORANG KATA BINI KO KENA MAIN NGAN BOS KO , APA LAGI SAMAN LAH , MELAINKAN IANYA BENAR ; TAK LEH BUAT APA APA LAH. NALAKARUPPAN PUN TUNGGU ANK SIARKAN BUKTI : NUAR PUN TAK BERANI NAK CEPAT KAN KES SAMAN. 

JOM SUPPORT TB : KLIK SINI LIKE

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts