Friday, March 9, 2012

WAJIB LIHAT :: RAYUAN SEORANG PEGUAM - Tidak pernah lagi berlaku di Malaysia (AKU MENYIARKAN DEMI PERI KEMANUSIAAN DAN KEDAULATAN UNDANG UNDANG - SELEBIHNYA TERSERAH KEPADA YANG BERKENAAN)

SEMALAM SEORANG SAHABAT TELAH MENGHANTAR BBM KEPADA SAYA MOHON SAYA MELIHAT SATU VIDEO DI YOU TUBE ,  saya terus melihatnya di You Tube dan kemudian BBM  sahabat saya kembali dan bertanya kepadanya , kamu kenalkah lawyer ini - katanya , ia dia kenal , apa cerita , jawab nya tenguk lah sendiri . Saya membuat sedikit search dan saya terjumpa blog ini, Saya serahkan kepada pembaca untuk menilaikan sendiri apakah video ini ada kaitan dengan blog uncle seekers ini.klik sini





Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 5)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 5)

“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides”
William Shakespear

Gulfstream IV

Sikorsky S-76B
Benarkah Ku Yem Rampas Pesawat Almarhum Sultan Iskandar?

1. Benarkah Ku Yem paksa Peguam Kamal Hisham Transfer 5 pesawat Al-Marhum Sultan Iskandar kepada nama Ku Yem?

2. Benarkah bila peguam taknak subahat, Ku Yem suruh orang lain buat Agreement backdate ke tarikh 02 Nov 2009 kononnya Al-Marhum dah kasi 5 pesawat tu kepada Ku Yem sebelum meninggal dunia?

3. Benarkah Ku Yem paksa Peguam Kamal Hisham tandatangan sebagai saksi kalau tak …?

4. Benarkah peguam Kamal Hisham tandatangan hanya sebagai Pesuruhjaya Sumpah yg saksikan tandatangan ornag lain?

5. Benarkah Stamping Agreement tu tarikh 03 Mac 2010?

6. Benarkah Ku Yem guna Agreement palsu tu paksa Pengarah DCA luluskan transfer?

7. Benarkah Tunku Zanariah, Ku Majid dan semua adik beradik Ku Yem Melopong?

Aku sememangnya  terus terang menyatakan bahawa aku tidak tahu apakah sebenarnya  situasi cerita ini  Apakah ada pihak yang mahu memburukkan baginda Sultan atau ianya sememangnay benar benar berlaku. tetapi aku rasakan adalah satu tanggungjawab untuk menyiarkan untuk rakyat yang menilaikan serta untuk mengelakkan ianya menjadi satu bahan yang kontreversi yang disebarkan melalui internet. , Biarlah pihak berkuasa yang menentukan damn membuat sebahagian dari petikan blog uncle seekers klik sini

5 comments:

  1. ini benar berlaku

    ReplyDelete
  2. keadilan perlu ditegakan,jgn kerana seorang pembesar rakyat teranaya..ini bukan zaman kesultanan.ini negara berpelembagaan.Raja Adil Raja Disembah,Raja Zalim Raja Disanggah..

    ReplyDelete
  3. Aku nak kesian dan simpati dgn nasib si Kamal ni pun kesian jugak tapi bila aku tengok lah perangai dia masa dia "up" berdampingan dgn Sultan dan kerabat dia ni nampak eksyen sunggoh kata orang Johor "timing" habis..pada hal dia tahu aku siapa ..masa tu tengok orang lain pun eksyen habis..hidung tinggi
    Kelibat dia ni buat orang lain yg keliling "mafia"Johor tu semua jealous..yang dia ni pun tak tahu nak bawak diri
    On the other hand bila aku dengar kerakusan siapa dia kata pembesar..yg dudok kat blue roof tu lah..aku ingat Si Kamal ni ada cakap betul jugak..PDRM , Menteri tolong lah dia..aku rasa kita kena protect dia..ni negara nak jadi negara apa kalau ada mafia yg boleh ugut orang berleluasa..
    PDRM jgn act dibawah telunjuk rumah atap biru..tolong protect si Kamal ni..
    Hopefully dia lepas ni jadi more down to earth

    ReplyDelete
  4. Rakyat sudah berasa tidak puas hati dan benci terhadap tindak tanduk keluarga diraja Johor, aku sendiri rakyat Johor tak rasa ikhlas nak doakan raja johor. Kita rakyat berdoa, mrk minum arak dan berpoya poya, ini lagi satu kes kezaliman lagi, bila lah nak habis kisah keluarga diraja ini.....bosan

    ReplyDelete
  5. Kalau hati busuk, di dunia Allah balas, dengarnya Kerajaan Argentina dah keluarkan waran tangkap Sultan Johor dan beberapa orang lain yang terlibat seludup duit USD 1.5 Juta pada bulan Mac 2011 di Lapangan Terbang Buenos Aires, dengar nya 2 pegawai Polis turut terlibat. Waran tangkap telah diedarkan ke Interpol dan menunggu mereka ini keluar Johor untuk ditangkap, wang tunai USD 1.5 Juta juta telah dirampas. BERITA HANGAT (Sila Siasat)

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts