Thursday, March 15, 2012

Azizan ibrat jadi MB ini macam jaga cucu aja, nak cuti pergi aja macam lawat cucu- takut apa lantik pemangku??.

MB yang gagal
Baru sepengal  memerintah  PAS macam Lik Lok kalut macam susah sangat nak   jaga Kedah yang gtelah lama di tangan BN. Kalut sampai tubuh Pemandu dan macam macam kerana tidak percaya dengan Menteri Besar.

Ini baru Kedah , macam mana jika perintah Negera ? Baca ini petikan dari Bernama. Azizan mahu pergi cuti tapi tak mahu melantik pemangku, Katanya   pergi cuti macam pergi lawat cucu.

ALOR SETAR, 14 Mac-- Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata beliau ingin bercuti, jika berpeluang, namun tidak bercadang untuk melantik pemangku semasa ketiadaannya.

"Cuti bukan payah apa pun, ambil beg beli tiket kapal terbang, pergilah... Cuti ada panjang, ada pendek. Takkan nak pergi tengok cucu baru pun nak suruh orang ambil alih.

"Tak dak pemangku (Menteri Besar), semua teratur, ribut sudah hilang," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Exco hari ini.

Beliau disoal sama ada akan bercuti dalam tempoh terdekat.

Dalam perkembangan lain, Azizan berkata kerajaan negeri kesal dengan kejadian yang menimpa kanak-kanak berusia 5 tahun, Foong Chun Yuan, yang meninggal dunia selepas terlanggar dinding cermin di Jeti Kuala Kedah pada Jumaat lepas.

Beliau berharap pihak berkenaan akan mengambil langkah sewajarnya bagi menjamin keselamatan pelancong serta orang ramai.

"Apatah lagi kita menuju ke arah negeri pelancongan terunggul, kita bersimpati dengan keluarga mangsa," katanya.

Foong, yang ingin bercuti di Pulau Langkawi bersama keluarganya, meninggal dunia di Hospital Sultanah Bahiyah Isnin lepas setelah tidak sedarkan diri sejak kejadian itu berlaku.

-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts