Friday, July 6, 2012

CHEGU BARD MENIPU : PELANCONG PUN KORANG TAHAN KATA PENGUNDI HANTU - INI KAN KALAU NAMPAK PATI Q NAK MENGUNDI!!

Bagaikan  pelesit tidak bertuan si badrul terpaksa merantau mencari mana tuan dan mana rumah untuk beliau menetap. Bard telah ditolak di Negeri Sembilan dan ini diakui sendiri oleh Anwar Ibrahim bahawa Bard perlu mencari tempat yang boleh menang di luar Negeri Sembilan. Rakyat Negeri Sembilan tahu , dia ini penipu besar. suka cari publisiti, suka sambung isu orang yang dia sendiri tidak tahu akan isu sebenar.

Bard juga sentiasa mnipu dalam tulisan nya , tulisan terbarunya  dia  berkata , "pada 1 Julai 2012 yang lalu dalam Satu Ceramah Perdana di Pantai Irama, Bachok, di hadapan lebih 8,000 orang che'GuBard bagi pihak Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) telah memanjangkan cabaran dan pendedahan YB Dato' Saifuddin Nasution Ismail (ahli Parlimen Machang) yang mencabar Senator Datuk Dr. Awang Adek agar tampil menjelaskan beberapa persoalan mengenai hubungan beliau dengan seorang ahli peniagaan bernama Chung Hon Cheong."

Chegu Bard menulis tentang dirinya sendiri. malu ek..sebab tak ada siapa nak menulis tentang cerita dia melainkan kita yang mendedahkan penipuan Bard. mana ada 8 ribu pada malam itu , seribu pun tak sampai. Jangan nak ytipu lah Bard, kawan saya ada ikut ceramah ini. Bard kata dia memanjangkan cabaran Saifuddin Nasution. Asal tak ada modal lain ke nak panjangkan cabaran orang lain. Cabrannya sebenarnya menyerang  Awang Adik isu kereta untuk awang adik melatah dan melupakan  pendedahan mengenai peneyelwengan yang Awang Adik dedahkan mengenai Kelantan. Malangnya Awang adik tidak lah sebodoh seperti Bard untuk melenting.

"Apa perlu Awang Adik mahu tampil untuk menjelaskan, kalau nak dedahkan dedahkan saja lah......" 

Cakap lah apa Bard , di Negeri Sembilan , orang dah tak percaya dengan tipu dan fitnah kamu sekarang  mahu kencing dan berakdi Kelantan pula. Sah lah mau cari tempat di Kelantan. Boleh kah orang Kelantan Terima sampah PKR ini?

kata Bard lagi : " Selain pendedahan itu ditunjukkan juga bukti penipuan pilihanraya seperti kewujudan kad pengenalan yang punya tarikh luput (milik warga asing) yang boleh mengundi, senarai pengundi yang tidak dapat dikesan nama mereka dalam database JPN dan banyak lagi. "

Persoalan penulis kepada Bard satu saja ........ Kalau pelancong pun kamu orang tahan beberapa bas dan tuduh mereka  pengundi hantu , inikan pula nampak pendatang asing  beratur mahu mengundi . PERNAH KE NAMPAK PENDATANG BERATUR MAHU MENGUNDI. " KELAKAR LAH KAMU NI BARD.TAK HABIS HABIS MAHU MENIPU.


1 comment:

  1. Hari ni hari jumaat penguhulu segala hari. Tak baik kita mengumpat, entah2 betul apa yang beliau katakan, kalau betul saya pun terlibat mendapat dosa kering kerana telah membaca apa yang admin tuliskan.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts