Tuesday, April 23, 2013

YANG NI MENARIK : AZALINA X BOSS AKU JANGAN GABRA #PRU13 #GE13

Azalina jangan gabra ...



Salam.. Sahabat sahabat yang membaca blog aku. Apa khabar Ben Bella , tentu sibuk. Arwah Tok Lidon meninggal pun ko tak message aku. Dah setahun dia meninggal baru aku tahu. Al fatihah , semoga roh Arwah ditempatkan bersama orang orang yang solih.

Hawa ada kerja lagi ke Bella? Kebelakangan ini aku ada terima banyak email , sms dan ada juga yang call tanya aku tak nak buat apa apa kejutan ke? Aku tanya balik kejutan apa? Apa apa lah.. Kat Pengerang. Ahhhh aku hanya ketawa .. Kalau aku buat kejutan rasanya ada tak orang mati diserang sakit jantung . Aku jawab biarlah dulu. Tengok.... Abis bahan yang terkumpul selama ni ko nak buat apa Tepak. Tanya kawan aku pula. Ha ha ha.... Itu bahan aku. Suka hati aku lah nak buat apa. Siwar ni halus permainannya. Korang jangan lah nak desak desak aku. Kalau aku nak tulis nanti korang baca ajalah sampai pagi lepas tu pergi lah mengundi. Itu pun kalau aku nak tulis. Kalau tak korang pilih lah sapa korang nak pilh.

1 comment:

  1. Ish.. bang, Jokiden baru saja kata Pengerang BN punya, tapi masih belum post lagi dalam blog, siap dah..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts