Saturday, April 13, 2013

Apa kan daya Mustafa Ali .....

Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata, beliau tidak akan menjawab sebarang pertanyaan media mengenai video seks yang diedarkan sejak malam tadi.

Dalam satu kenyataan ringkasnya kepada Harakahdaily, Mustafa dipetik berkata, "semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan."

Musatafa Ali juga dah dapat penyakit Anwar, bukan susah untuk nafikan, jawab sajalah , itu bukan Video saya , ia hanya  menyerupai saya tetapi bukan saya. Bawa anak dan isteri untuk menafikan. 

"Oh itu bukan Mustafa Ali, That's not him, It's too small . his is bigger." 

Apa juga yang kemungkinan  dapat kita lihat dalam vedio itu , pasti bukan kerja papagomo atau mana mana  blogger pro BN. Yang mengedarkan Video itu adalah pembangkang. Maklumlah Mustafa Ali ini "gedebe" juga. dalam parti sendiri ramai juga yang marah.

Bangkai gajah , mana boleh tutup dengan tudung saji , tutup dengan tikar mengkuang atau tikar getah juga pasti akan terserlah baunya. kalau dah bau Mustafa Ali pasti ianya bau Mustafa Ali juga. Ha.. kembang ek idung awek tu...


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts