Thursday, April 4, 2013

ABBY Bertanding di Pahang !! sepandan genting

Akhirnya Abby dapat juga tempat untuk bertanding pada PRU 13 tahun ini. Bingai nya perempuan dah mereng kot. Dia bertanding di janda baik kira ok juga kan... tapi layak ke dia nak bertanding. acu baca ini.
LAWAK MALAM PEMBUBARAN BUAT OSTAZAH PENING!!!
 

Hehehe... dah jadi bahan lawak pulak Si Ostazah Pening ni rupanya ye? Punya la orang tak ambik serius lansung pada dia ye tak. Kesian... Kesian sungguh!

Sebelum ni, dia jadi bahan parodi. Sekarang dah jadi bahan lawak jenaka oleh pengiat - pengiat laman sosial terutama dikalangan mereka yang atas pagar.

Mungkin diorang pun muak jugak kot dengan perangai Bodoh Sombong Si Ostazah Pening tu kot. Sebab itu la diorang jadikan dia sebagai 'Badut' yang cukup menghiburkan.

Mana tidaknya. Baru beberapa hari je masuk 'Islam' dah pandai - pandai nak keluarkan fatwa songsang mengalahkan Si Nik Aziz tu pulak dah gaya dia.

Belajar pun setakat lulus SPM, dah nak tunjuk lagak macam dia baru lepas keluar Universiti Al - Azhar. Dah pandai - pandai nak tuduh orang itu ini. Siapa yang tak marah beb. Itu pasal la dia setakat jadi bahan lawak je dikalangan rakyat!!!

sumber

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts