Thursday, April 25, 2013

Loke Siew Fook x : Loke kamu jangan biadab dan kurang ajar !!

PRU-13: Siew Fook hina Perdana Menteri

SEREMBAN 25 April - Pengerusi DAP negeri, Loke Siew Fook malam tadi menghamburkan kata-kata biadab yang menghina Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak di hadapan lebih 1,000 penyokong pembangkang di Nilai.

Tanpa sedikit pun rasa hormat Siew Fook benar-benar melepaskan dendam kesumatnya kepada Najib dengan membuat perbandingan antara Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Najib.

Beliau juga secara bongkak dengan menggunakan perkataan yang cukup kasar mengingatkan Perdana Menteri, negara ini milik rakyat.

Malah tanpa berselindung, Siew Fook turut menghina Ketua Wanita UMNO,
Datuk Seri Sharizat dalam isu Pusat Fidlot Negara (NFC) biarpun kes berkenaan telah selesai dan diambil alih oleh Kirimitonas Agro Sdn. Bhd. (KASB).

Ucapan kurang ajar pemimpin DAP negeri ini yang berhasrat menawan Negeri Sembilan dan berbangga dengan sokongan kaum Cina dalam kempennya itu menghina pula Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali yang didakwanya bersikap rasis dan perkauman tetapi disokong oleh BN
TB
Marilah orang Melayu di Negeri Sembilan . Mari kita lupakan barua barua PKR ini duku kita lupakan Jumud (Barua juga lah) Kita perlu berpegang kepada hakiki dan fakta sebenar , hanya  BN  yang boleh menyatukan kaum kuam ini tanpa mengadai apa apa kepentingan diri.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts