Friday, April 5, 2013

Kerjaya Mat Sabu akan dikafankan dan dikuburkan di Pendang !!

Mat Sabu yang sememangnya  kita dapat hidu akan pergerakkan nya kerana Mat Sabu ni bau dia memang busuk. Berbulan bulan sebelum dia   berhasrat mahu masuk Pendang kita sudah dapat bau busuknya. Mungkin Mat Sabu tak tahu siapakah yang akan menentangnya di Pendang dan jika dia tahu tentu Mat Sabu akan ketar kaki dan lemah lutut dan sukar untuk berdiri.

Yang akan menentangnya adalah kaum wanita. Jika Mat Sabu yang kandas Pra ITM tetapi terus mengaku dari ITM ini merupakan hero di kalangan muslimah PAS dan Mat Sabu yang kurang lebih dan lebih kurang mirip mirip ...... tak sangup nak teruskan yang selalu perasan dia ini ensem akan kecundang di telapak kaki wanita juga.

 YB Suraya Yaakob akan bertanding di Parlimen Pendang menantikan akan kedatangan Mat Sabu ke Pendang untuk di perangkap dan sebelih cara Islam kerjaya Mat Sabu. Jenazah kerjaya Mat Sabu akan dikafankan dan dikenbumikan di Pendang. Mulut Mat Sabu akan ditutup dan Mat Sabu boleh lah menulis  amanat dan juga wasiat mana mana harta dan isteri isteri dan skandal yang beliau ada serta harta harta untuk diwariskan.

YB Suraya adalah satu satunya YB yang digilap dari Puteri UMNO  yang bertahan selama dua penggal sehingga hari ini dan YB Suraya bukan lah muka baru dalam politik kerana sekarang telah matang dalam pergerakkan wanita. 

Berbeza dengan taraf pendidikan , YB Suraya adalah seorang mahasiswa jurusan undang undang dari luar negara dan merupakan seorang peguam jika dibandingkan dengan Mat Sabu yang terkial kial gagal PRU U untuk menjadi mahasiswa ITM ketika itu. Apa lah bengap sangat.

2 comments:

  1. Mat Sapu bertanding di Pendang? Selamat datang diucapkan. Kuboq mana nak bersemadi? Kuboq belakang masjid Pendang atau kuboq tepi jalan depan gerai makan 500 meter sebelum sampai SK Pendang kalau dari Pekan Pendang.

    ReplyDelete
  2. jangan risau bro, kita akan dapat tengok siapa akan kuborkan siapa!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts