Thursday, April 11, 2013

Siri VIII : Loke Siew Fook : Cubaan Loke Siew Fook Meng"Singapore"kan Negeri Sembilan dapat dipatahkan !!

Cita cita tinggi Loke Siew Fook terkandas dan satu persatu cubaan beliau untuk meng"Singapore"kan Negeri Sembilan dapat dipatahkan. 

Cubaan beliau untuk memecahkan bangsa Melayu dengan cara yang paling bahaya juga dapat dipatahkan apabila Tunku Aziz mendedahkan percubaan beliau mengheret Istana untuk berpolitik mengikut acuan DAP.

Rakyat Negrei Sembiuan semakin hari semakin sedar kerana kepimpinan YAB Dato' Seri Mohamad Haji Hasan tidak pernah peduli dengan kerja kerja busuk mereka memfitnah dan memburukkan kepimpinan Barisan Nasional pusat khususnya kerajaan BN Negri Sembilan.

Kempimpian Menteri Besar terus melaksanakan tugas tanpa memperdulikan apa yang dilakukan oleh pembangkang yang dirancang oleh Loke Siew Fook selaku ketua pembangkang Negeri Sembilan. Banyak tanggungjawab dapat  dilaksanakan oleh kerajaan BN Negeri Sembilan untuk rakyat ketika Pembangkang terus menabur fitnah dan membutrukkan kerajaan .

Rakyat bukan bodoh lagi. mereka nampak apa yang sebenarnya berlaku, mereka nampak pembangunan yang dilaksanakan oleh kerajaan BN. Loke kini mulai disangsi dan diragui oleh rakyat Negeri Sembilan. Kehadiran beliau dalam masyarakat Melayu dilihat sebagai "penghasut" dan "bala" kepada rakyat jika terus memastikan Loke Siew Fook ini diberikan  kuasa. 

Biarlah kaum Cina saja yang memberikan dia undi dan orang Melayu perlu menolak DAP. Rakyat Negeri Sembilan tidak perlu membuang masa dengan DAP kerana ia nya tudak akan menguntungkan bangsa Melayu itu sendiri. Ianya akan menguntungkan hanyab satu kaum sahaja kerana DAP ini sebenarnya adalah parti rasis.

Loke kini patah kaki dan akan mencuba perkara baru untuk menjatuhkan dan meburukkan kerajaan Negeri Sembilan. Cubaan beliau membayar Aspan Alias memburukan kerajaan Negeri Sembilan juga gagal kerana ramai pembaca mengatakan tulisan Aspan dapat dihidu sebagai hanya menulis  kerana wang dan bukan dari keikhlasan beliau berjuang atau dari pemikiran beliau yang terbuka. : oleh TB

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts