Thursday, December 15, 2011

Siapa Beruk ??Presiden Parti dan anak pompuan cuci pepet tak bersih, tak caya ka ???

Gambar hiasan ... artis yang memperagakan  bibir yang cantik . I like.
Cara membaca : baca artikel dulu lepas tuh baru baca gambar : baru boleh faham :
Kalau dahulu kita selalu tenguk bendera PAS berada  jauh sayup di pohon pohon kelapa berkibar sampai reput kerana setelah diletakkan di atas tidak siapa lagi akan peduli nasib bendera berkenaan. Kita juga sering tertanya tanya  siapa sebenarnya yang  memanjat  pohon pohon yang tinggi ini untuk memasang bendera berkenaan. Beruk lah kot, kalau orang tentu jenis  jenis  spisis beruk, kalau setakat orang biasa macam kita tak mungkin boleh panjat pokok kelapa yang tinggi.

wa tak kesah beb.. tak calon pun tak apa, PAS bukan parti Islam pun, wa ada banyak kerja lain lagi nak mengembangkan syiar Islam , no lah...not PAS lah bro.. Islam ke PAS ??? lu orang bila nak kuar dari kejumudan dan berkawabn ngan Khalifah Lim Guan Eng tuh....?
Tapi hari ini bukan saja  beruk beruk PAS yang tidak lagi tahu mana hala  tujuan perjuangan mereka yang memanjat kelapa. tapi ..nanti aku tulis siapa lagi yang aku maksudkan. Tapi sebelum itu aku nak cerita sikit pasal hala tujuan perjuangan. Apa orang orang PAS ini  sudah benar benar jadi jumud ke? Memang sudah tidak nampak lagi hala tuju perjuangan atau semamangnya Allah SWT sudah tutup pintu hati mereka.

Tak dengar ke apa yang Nasharuddin cakap tadi, perjuangan untuk Islam bukan hanya  semasa dalam parti saja. banyak lagi perkara yang diluar parti boleh dilakukan untuk memperjuangkan Islam. Ini bermakna Nasharuddin mengatakan dalam bahasa bingai aku terjemahkan kalau jumud ni memang bangang dan bingai tak faham bahasa. Maksud Nasharuddin itu adalah PAS TAK PERJUANGKAN ISLAM.Ini bahasa paling bodoh lah aku boleh terangkan.

wa ... tak kesah beb PAS kena tarik idung nagn Ronnie dan PAS halalkan arak 7 eleven dan rumah urut , apa ni beb?? tak caya tanya yang atas tuh......
Nasharuddin kata kalau tak  calonkan dia pun tak apa. Orang dah tak hairan dah nak  jadi calon PAS. Korang tak faham juga ke? kalau korang tak tahu atau belum tahu atau buat buat tak tahu , aku nak bagi tahu korang. Weiiiii Hasan Ali pun tak kesah kalau PAS tak calonkan dia. Korang tahu tak apa maksud  Hasan Ali. Maksudkan dia tak nak pun bertanding ataqs tiket PAS, sebab apa ?????? itu ko tanya lah pada Hud hud aku cakap pun korang tak faham. Aku hanya korang faham sikit saja dari apa yang aku  tulis ini sudah lah, korang faham ORANG TAK SUKA PAS pun cukup lah.

INI LAH NASIB SI BENDERA PAS SAMA LAH JUGA DENGAN NASIB PARTI MEREKA
SEDIH KORANG CAKAP MACAM NI... AMBO KALAU LEH NOK TANDING PRU 15 PENGGAL LAGI.
Yang lagi satu , ni aku nak bagi tahu siapa lagi spesiS jenis yang panjat pokok macam beruk , ha ha ha ha YANG DUDUK ATAS CABANG DAN RANTING LAH...... HA HA HA KORANG TAHU TAK PRESIDEN NYA DAN ANAK POMPUANNYA YANG CUCI PEPET TAK BERSIH NAK AJAK NAJIB BERTANDING ..HAK PUISSSHHHHH AKU LUDAH KAHAK HIJAU.

HA..ini pertama kali tulisan aku banyak gambar.... ha ha ha ha...ada dua lagi gambar, ada juga kot  bau bau  hancing ngan tulisan aku ni.
Ko tenguk anwar senyum, ha ha buat buat , Azizah paksaan , nurul izzah dah tak leh nak paksa lagi yg belakang tuh langsung tak nak ... tapi korang ingat  bau hancing kuat dari sebelah mana , depan kiri, kanan atau belakang. tapi memang hancing lah....ADA HATI NAK AJAK NAJIB BERTANDING.

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts