Friday, December 30, 2011

Al Fatihah : Nik Aziz Meninggal Dunia - paling ramai dilawati.

motor idaman TB.
Selamat Tinggal 2011, sebenarnya 2011 adalah tahun yang banyak  sekali cabaran bagi TB dalam kerjaya dan juga  kesihatan peribadi. tahun 2011 kesihata TB tidak lah seberapa baik dan ini lah merupakan tahun yang banyak sekalu TB  menenmui doktor dan tidur di hospital Ampangan Puteri dan juga Tawakal.

Tahun ini juga  banyak mencabar  kesabaran TB dalam kerjaya dan tahun ini juga  TB menghadapi cabaran jiwa dan minda apabila Ibu juga di bedah di bahagian kepala dan mujur alhamdulillah semuanya diizin allah TB dapat hadapi dengan tabah dan baik, Tb juga kehilangan anak angkat yang telah pulang ke rahmatullah .
Tahun ini juga mengembirakan  TB apabila mendapat anak buah baru , menantu walaupun bukan anak TB yg kawin , (anak kaka dan adik) Anak  sulung berjaya menamatkan pelajaran menmperoloihi Degree in Science Cummnuications  dan Damia  dapat 4 A dan 4 B dalam PMR.

Artikel yang mendapat banyak bacaa  dalam TB Group kyahun ini adalah :  Al Fatihah : Nik Abdul Aziz Nik Mat Meninggal Dunia .


Tangga keduia : TV 3 lu orang tidur ka?

Hanya pinta dan pohon TB pada tahun 2012 yang akan menjelma ini agar Allah SWT  berikan lah  TB kesihatan dan  juga kesihatan kepada ibu serta keluarga TB dan juga kepada sahabat sahabat  semua. Kurniakan TB rezeki untuk menampung dan membantu keluarga  kerana TB adalah kepala keluarag yang banyak tanggungan kepada kelurag sendiri dan ibu serta adik adik.

Yang penting adalah kebahagian keluarga dan semoga Allah SWT membimbing dan bawa TB lebih dekat mendampinginya dan kalau boleh perbanyakkan lagi kunjungan TB ke rumah Allah untuk beribadah dan bertakwa kepadanya.lagu yang paling TB minat : Lagu puisi sila dengar

Selamat Tinggal 2011 dan Selamat datang 2011.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts