Saturday, December 24, 2011

YEkkkk geli :Gambar Saifuddin Abdullah jubo Anwar Ibrahim diedarkan di UITM - ABOVE 21 ONLY

23 DISEMBER 2011, UITM SHAH ALAM: edaran risalah bergambar lucah (seperti dalam gambar) memaparkan karikatur Anwar dan Saifudin sedang berliwat hangat diperkatakan oleh seluruh warga kampus UITM Shah Alam. Edaran yang disedari oleh seorang mahasiswa itu segera dilaporkan kepada wakil aktivis siang tadi.

KAMI UITM percaya bahawa ini adalah kesinambungan kempen puak-puak penentang yang cuba memburukkan nama aktivis mahasiswa dan pemimpin masyarakat yang pro-Mahasiswa tidak kiralah dari UMNO atau Pakatan.

Semalam, dipercayai kumpulan yang sama mengedarkan risalah berbaur hasutan menghina seorang pimpinan aktivis mahasiswa UITM. Risalah itu menunjukkan gambar mahasiswa yang difitnah itu seraya menggelarkan mahasiswa tersebut sebagai "penyebar ajaran sesat".


Mangsa, KHALID MOHD ISMATH berkata ketika ditemui, "kita sudah mual dan muak dengan cara taktik lama ini. Sejak 2009, apabila ada sahaja suara yang lantang mengkritik pentadbiran kampus, maka akan wujudlah puak-puak "bawah tanah" ini yang bertindak secara bacul dengan tidak berlawan dengan hujjah sebaliknya berlawan dengan gangsterisma dan fitnah. kita doakan mereka semua diberi petunjuk dan hidayah."

dipetik dari:
Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI)

Nota  TepakBersulam : Diaorang ni tak ada kerja lain ke??? suruh gi belajar lain pulak yang dibuat nya. Agak agak lah jangan buat perkara terkutuk ini. aku petik dari sini

1 comment:

  1. salam perjuangan dari Sarawak bro..tolong mintak linkkan blog saya ke blog tuam, terimakasih http://theunreportednews.blogspot.com/

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts