Friday, December 9, 2011

Okey Ma..Husam ngan pompuan Beijing ????? Ada Video tak mcm si anu punya ???

Ingat Bos dia saja yang suka  pompuan Cina , Husam pun sama juga. Ini gambar ngan pompuan Beijing yang aku petik dari laman blog yang rapat juga dengan Husam dulu tapi kini tak lagi . Macam mana Husam nak ganti Nik Aziz jika  Nik Aziz bersara PRU13 ini.Katanya  Husam jug akan dihantar bertanding ke Parlimen untuk di jadikan meneteri pusat jika kerana PR menjangka merampas Putrajaya , ia ke itu alasan sebenar atau sengaja nak sebelih Husam. Kalau Nik Aziz bersara lah kalau tak Husam ko tunggu sajalah sampai dia bersara dari manjadi orang.Apakah puak puak ni memang  suka popuan Cina ke???? Cakap Islam perjuangan Islam. Cakap aja....

2 comments:

  1. ha ha anu dia naik gak, bkn dia ni mati pucuk...

    ReplyDelete
  2. kalu nak korek rahsia org , nak cri buruk nya org , apa pun peringkat org , apa pun bangsa org . akan ada salhlakunya makanya x da la yg layak jadi ketua ke peminpin ker .cuma kita aje yg nak sorokan keburukan sebelah kita dan burukan pihak lawan .adakah kita jujur ???

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts