Friday, December 16, 2011

ANWAR SUDAH ANGKAT TANGAN - GERSANG LAH LAGI LAH AJIJAH

Anwar sudah angkat tangan dan berkata "Saya akan berjuang walau dari penjara" Kenapa give up ?
Tiga minggu sebelum keputusan disampaikan, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini berikrar untuk merperjuangkan keadilan walaupun mungkin beliau didapati bersalah atas tuduhan melakukan liwat.Anwar sudha tahu dia  bersalah. Macam mana tak bersalah , Karpal sendiri kata memang Anwar ada di tempat kejadian , ha ha ha bukan kejadian orang Indon kena tikam tapi kejadian Saiful tertikam di duburnya.

Bercakap kepada pemberita selepas hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah menetapkan 9 Januari untuk menyampaikan keputusan, Anwar berkata penjara tidak akan mengubah ketetapan hatinya. ha ha memanglah penjara tidak pernah menetap ketetapan hatinya untuk berubah. Anwar tak akan berubah.

Beliau akan terus menguatkan kesatuan pembangkang untuk melakukan reformasi dan perkara itu tidak sukar walaupun beliau mungkin berada dalam penjara, katanya di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Menegaskan bahawa tuduhan meliwat pembantu beliau Mohd Saiful Bukhari Azlan "tidak harus diutamakan", Anwar bagaimanapun mempunyai persoalan tentang tarikh keputusan itu akan disampaikan.Beliau membangkitkan sama ada tarikh 9 Januari itu akan diikuti dengan pembubaran parlimen bagi membolehkan pilihan raya umum berlangsung. 

Aku tetap tak puas hati kerana Wan Azizah dan Nurul Izzah kencing rakyat kata  baopanya ada bersama dengan nya pada hari berkenaan sedangkan Anwar baik nya tenggek Saiful pada waktu itu. Karpal tanya kenapa Saiful tak lari, ha ha ha mungkin Karpal tahu bana kalau kena kris 7 lok Anwar .



INGAT TAK PERKATAAN FOFUER INI "CAN I FUCK U"... HA HA HA HA JANTAN CAKAP NGAN JANTAN. GILA KE ?? NILAH PEMIMPIN KORANG.

1 comment:

  1. knpa kita x bole pkir , x de satu pun kenyataan saiful yg dia melawan , x de kekerasan fizikal jd kira kira suka sama suka la , nape x dua2 je disabit ??? klu tengok saiz saiful dgn dsi saiful lbih besar , saiful lebih muda dan saiful lbih kuat , nape kita nak fokus pd dsi je nape x ke saiful jgk , jujurlah hati buat ulasan ,

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts