Friday, December 23, 2011

Al Fatihah : Nik Abdul Aziz Nik Mat Meninggal Dunia

Semalam aku terbaca berita bahawa NikAbdul Aziz sedang berihat di hospital sejak 19 hb yang lalu. Terperanjat aku bila  baca  berita Nik Abdul  Aziz meningggal . Terkezutt ..apa apa pun aku fadiahkan Al Fatihah... kepada Arwah Nik Abdul  Aziz Nik Mat. walaupun lambat mendapat berita.

Dari Allah kita datang dan kepadanya kita kembali.Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat telah kembali menemui Allah yang maha pencipta.

Marilah kita sama-sama doakan semoga urusan kuburnya dipermudahkan serta rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Takziah diucapkan kepada ahli keluarganya.

SILA BACA SUMBER BERITA JANGAN TERKELIRU  : Utusan Online, sila klik di sini

16 comments:

  1. betul ke ni bro...apsal page ni je ade...?

    ReplyDelete
  2. Tidak benar...saya baru menelefon adik kepada Arif Fahmi (rakan sekolah Pewaris Wasiat)...menantu Nik Aziz...beliu masih bernafas.... :)

    ReplyDelete
  3. Ni jenis baca tak habis nih. Baca perabih barulah faham.

    ReplyDelete
  4. ye ye ni lah akibat baca tak abis - Perwaris Wasiat apa yg tidak benar

    ReplyDelete
  5. hampeh punye malaun...Dulu ade jugak kisah Dato Ismail kamus meninggal dunia...tak pasti ade kah spesis yg same menjadi pengheboh nyer!!! Jgn mcm tu kwn..Tak baik!!!!

    ReplyDelete
  6. Ni mati betul2 ke, mati pucuk, nih.. konpius la..

    ReplyDelete
  7. asal lah korang ni , bila kau buat search tadi aku pun terperanjat, ko baca lah dulu sumber yg aku baca dan aku juga tulis aku terkezut..... aopa lak call sana call sini , x faham baca bahasa melayu ke?

    ReplyDelete
  8. tuan tanah nak kata camni.."walaupun yang meninggal tu nik aziz lain..dia memang selalu mendoakan agar nik aziz menteri besar kelantan tu pun cepat mati..biar mudah BN nak rampas kelantan,tak begitu tepak bersulam?..main main madah pulak...cukuplah sorang je PAPAGOMO kat malaysia. Badan dah sama macam papagomo..kulit dah macam parpukari..kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  9. xde salah pun post ni.apa igt nama Nik Aziz Nik Mat tu hanya ada pada pemimpin PAS.jgn cepat melatah readers..

    ReplyDelete
  10. dah tabiat pemfitnah!!!suka menyebarkan berita palsu!!!

    ReplyDelete
  11. muka jahat sungguh blogger umno ni..mmg nik aziz yg lain meninggal bukan tuan guru..tapi cara ko tu mcm suka je tg nik aziz mati..apa nk jadi dgn penentang ulamak ni..ko x tkt balasan akhirat ke?
    bermain ngn fitnah dah jd drh daging ko kan..dasar cybertrooper tua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sikit pun x takut,kau taw x sejak aku tentang nik aziz secara serius allah bagi aku murahkan rezeki,bulan 3 lepas aku balik buat umrah,insyallah bulan 2 2012 nak pergi lagi,,,gaji naik....

      Delete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts