Thursday, December 29, 2011

Ada juga yang mewakili rakyat (ADUN -MP) sekarang punya selera songsang - Harap undir diri jangan tawarkan diri untuk PRU13

Bukan apa , sungguh memalukan. Sebelum ini jika kita masih ingat dalam tahun ini juga , seorang lelaki yang telah menukarkan jantinanya meninggal dunia apabila gagal menukar nama. Tahun ini juga kita dikejutkan dengan anak Melayu kahwin dengan Pemuda Mat Salih dalam upacara perkahwinan Gay. Perlukah pemuda ini berkahwin dan apakah ada istilah berkahwin untuk menghalalkan perbuatan persetubuhan sesama jenis. Kenapa dia perlu kahwin. ?????

Belum lagi isu Anwar Ibrahim selesai setelah ditangguh dan ditangguh sehuingga ramai yang kurang minat dengan kes ini yang merupakan kes yang paling  kerap tertangguh, Ini juga isu gay.Anak kecil di Malaysia lebih tahu pasal gay dari tempat tempat lain di Malaysia. Pertubuhan kaum gay di Malaysia  meningkat mendadak. Mereka tanpa segan dan silu lagi memperkenalkan diri mereka secara langsung atau tidak sebagai gay. Kebanyakan mereka adalah dari bangsa Melayu. Hebat bangsa kita sekarang....yang tidak takut pada sakaratul maut.

Pemuda yang bernama Ariff Alfian yang berkahwin dengan Mat Salih ini kononnya dikatakan  sedang bahagia  hidup bersama pasangan nya dan difahamkan bahawa beliau tidak dibenarkan untuk pulang ke tanah air buat seketika. Ariff Alfian adalah pelajara tajaan Petronas.

Dalam isu ini Anwar Ibrahim langsung tidak memberikan sebarang komen kerana mungkin Anwar merasakan ianya amat sensitif untuk memberikan komen beliau dalam isu ini. Masyarakat kita kini  telah  mjula mahu disogokan dengan budaya  Gay dan Lasbian tapi malangnya masih banyak lagi yang enggan menerima budaya ini walaupun ada perjuangan perjuangan yang menuntut hak gay dan lasbian dihalalkan di Malaysia. 

Malahan ada bloggers bloggers yang sudah  ada bukti bahawa ada mereka mereka yang mewakili masyarakat di Malaysia ini mempunyai selera yang sama dengan Ariff Alfian dan juga Lasbian. jika ada elok lah letakkan jawatan dan jangan bertanding pada PRU13 kai ini kerana rakyata mahukan wakil rakyat yang bersih. Rakyat tak mahu  calon yang punyai selera gay dan juga Lasbian.

3 comments:

  1. Salaam bro.. Mohon pautkan blog saya dalam blog bro pendekarawang1.blogspot.com
    saya dah pautkan blog bro dealam blog saya...

    ReplyDelete
  2. salam bro..saye gak nak bro linkkan ke blog bro ini terimakasih..saya dah lame dah linkkan blog bro ke bolg saye.. :) http://theunreportednews.blogspot.com/

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts