Thursday, December 22, 2011

Maafkan kami akhirnya Sharizat terkulai layu tak bermaya lagi di langgra badai.


1- Shahrizat kini sudah kepenatan dan cukup letih dengan isu Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) yang diterajui suaminya, Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail, selaku Pengerusi Eksekutifnya apabila Laporan Ketua Audit Negara 2010 yang dikeluarkan pada Oktober lepas menyatakan NFC gagal memenuhi matlamat penubuhannya.
Sekarang mari kita lihat kenapa dan mengapa dikatakan DS Shahrizat telah memohon meletakkan jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat? 
Jika tidak meletak jawatan pun, Shahrizat tentu ingin bertanya khabar samada beliau calon-yang-boleh-menang atau tidak. 
Tetapi bagi Najib sekarang, keutamaannya, adakah Sahahrizat akan tewas dimana-mana sahaja kerusi jika dipertandingkan pada PRU13 kali ini. Ini lah yang paling diutamakan bagi Najib sekarang.  
Dilema Najib pula ialah Shahrizat bukan calang-calang orang kerana beliau  adalah Ketua Wanita BN dan UMNO dan tidak sesiapa pun mahu sayap kiri Umno patah terkulai. Najib betul-betul pening kerana risikonya tinggi.
Di rasakan kesudahannya sekali Shahrizat akan muncul dengan senyuman dalam tangisan kerana permohonan beliau untuk meletak jawatan di tolak oleh Najib.
Berbalik kepada isu kenapa dikatakan Shahrizat telah memohon meletaka
n jawatan. Ikuti alasan-alasan dibawah.

baca sini 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts