Tuesday, December 6, 2011

Buat apa nak fitnah bukan boleh jadi kaya - Beg ini orang UMNO yang koyakkan. kami akan ingat sampai bila bila.

Zip akau kena koyak oleh petugas UMNO di PWTC kata beg ini.
Ada kawan aku SMS kata ada pejabat UMNO  hantar Email kepada nya kata kami fitnah mengenai isu  Protokol sekuriti PAU 2011. Nak buat apa kita fitnah UMNO parti keramat yang kita sayangi.khususnya macam aku ni , orang lama (otai) dah nak pencen dah kat dunia siber ini, dah tak berapa hairan sangat nak masuk kat dalam dewan PWTC. cuma aku bawa budak budak baru yang baru saja nak berjinak dengan UMNO. Mana aku nak letak muka kerana aku selama ini bercerita lain tentang UMNO dan lain pula yang mereka lihat sewaktu melakuakn kerja sukarela untuk bantu UMNO.


Kami nak fitnah buat apa, bukan boleh jadi kaya raya , yang malu adalah UMNO, kami hanya menegur segelintir saja petugas UMNO , bukan semua . Kami akui mereka telah berjaya melaksanakan tugas dan membuat perhimpunan tahun ini hebat dan meriah, hanya  segelintir saja yang bersikap kurang ajar yang patut Dato' Rauf lihat kembali. Inilah  yang membuat orang benci kepada UMNO. Aku tegur bukan sebab aku benci kepada UMNO. tapi kalau ada orang UMNO terberak depan mata aku tak kan lah aku nak hidu  bau tahi nya dan tersenyum saja. sebab orang lain juga akan menghidunya dan berkata , Busuk nya taik orang UMNO, Memang mana  ada taik yang tak busuk.semua taik busuk tapijarang lah ada orang yang nak burukkan tentang taik sendiri. AKU PUN BUKAN NAK  CARI GLAMOUR , AKU HANYA BUAT APA YANG  AKU MAMPU DAN TERDAYA AJA.

Aku ini bukan ahli UMNO aku orang UMNO.  Aku rasa  begi ini akan jadi kenangan kepada budak perempuan itu, tiap kali orang tanya kenapa beg kemera awak koyak . Tentu dia akan kata orang UMNO yang koyakkan sebab aku nak buat liputan untuk UMNO. Ada juga yang kata kami bukan wartawan hebat. Ok lah memang kami akui kami bukan wartawan hebat. jadi tak payah lah nak risdua akan penulisna kami ini keranaianya tidak akan sampai kemana pun. kami hanya mahu meluahkan perasaan semoga orang atasan UMNO faham akan keadaan sebenar d bawah.

2 comments:

  1. Salam Tuan,
    Mohon izin utk linkkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya linkan di blog saya. Moga kita dpt bertukar2 maklumat. Terima kasih dan selamat berjuang.

    # Link blog saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ok will do, terima kasih krn link kan blog saya.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts