Friday, December 23, 2011

Pegawai DAP tunjuk lagak di Pantai Feringgi - lihat gerai makanan terbaek di Penang

kasi lesen , ini gua punya awek mau naik perecut, boleh kasi free ka?
Korang tentu ingat cerita bagaimana pegawai khas Ketua Menteri mengamuk sakan  suruh kedai mamak tutup dan dia sendiri mengangkat tong gas dan mengamuk dalam kedai berkenaan. Inilah dia kalau  baru dapat kuasa dan Penang ini kini di perlakukan bagaikan Singapura.

Aku memang suka pergi Penang setipa hujung tahun, duduk tepi Pantai Batu Feringgi , rehat rehatkan  fikiran. Tak pernah aku lihat sebelum ini perkara begini berlaku tetapi ianya berlaku kali ini. katanya seorang pegawai DAP bukannya yang bertugas sebagai penguatkuasa tetapi entah pegawai di bahagian mana yang bawa  awek yang mungkin  saja mahu jakan jalan. Pegawai ini  tunjuk kuasa minta lesen , minta itu dan ini dan seolah oleh peniaga sukan air di situ berniaga haram. Kecoh dengan tali lehernya di hari yang panas terik di tepi pantai. Bukan apa beb..... nak bagi tahu ngan korang PAS.kaum ini bila diberikan kuasa korang tahu lah nasib sebenar  korang nanti............
Yang ini aku nak promote sikit , kalau korang dari Batu Feringgi nak balik ke KL korang singgah lah kat kedai ini. Pekena  kari Ikan atau kepala ikan , udang sambal. ulam kacang botol dll. Best in the world. kat mana ....??? ha  korang lalu masjid terapung Tanjung Bungah, seberang jalan ada jalan naik bukit ke  Kondo , betul betuk depan masjid, korang namoak kereta dah bersusun kat luar, Jangan lewat nanti tak dapat tempat duduk; Nama kedai Lydiana. uh terbaek beb....Line  clear ka,Kasim Masdor ka , Subaidah ke??nagis beb kari mereka nak lawan kari mak cik Lydiana ini.
jangan lupa singgah sini.



No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts