Monday, December 26, 2011

Anak Azmin Ali 98% bogel. Wajib tenguk- 40 tahun ke atas sahaja,

Jika anda ada facebook tentu anda telah menjumpai posting ini yang di postkan oleh seorang sahabat. dalam Facebook ini mereka membincangkan kenapa pemimpin PAS tidak menegur Azmin apabilan anaknya  beraksi 98 % bogel.

Banyakl pendapat yang telah di berikan ada yang berkata mana Nik aziz  berani tegur kalau boleh dia pun nak tenguk juga. ha ha ha ha  macam macam lah..... Ada yang kata azmin tak boleh tegur  sebab   budak ini ada dua bapak .kalau anda ada FB klik kat sini  aku ambil dari sini.

34 comments:

  1. Beringatlah apabila azab Allah SWT akan menghampiri kita apabila fitnah semakin berkeliaran disekeliling kita...diakhir zaman fitnah umpama seperti air mengalir disekeliling kita maka bersedialah azab Allah SWT menghampiri kita..............seperti Tsunami melanda Acheh sumatera...apa bila alquran and sunnah diabaikan....BERSEDIALAH TAK KIRA YANG BERTAKWA ATAU KUFUR...AZAB ALLAH AMAT DASYAT.
    JANGAN SUKA MEMBUAT FITNAH...SUPER IMPOSED Picture..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha.......jawapan skema...superimposed

      Delete
  2. WAJIB TENGOK TENGKORAK PA YANG NI HARAM DITENGOK.DAH TAU TU GAMBAR BOGEL YG DOK SIMPAN APA KEJADAHNYA..INGATLAH TUHAN...BUANGKANLAH CIK ABANG OII.MENGAIBKAN ORANG LAGI TERUK PADA ORANG YG DIAIBKAN,ADA FAHAM KA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA AMAT BERSETUJU DENGAN PENDAPAT ANDA. KITA DAH TAHU BENDA TU HARAM TAPI NAK AJAK JUGAK ORANG TENGOK DAN IKUT SEKALI. APA HAL TU. JADI ORANG YANG MENGAJAK TU SEPATUTNYA RASA MALU DAN BERTAUBAT LAH. CARA MENGAJAK ITU SEPERTI UNTUK MELIHAT DAN MENYEBAR KEBURUKAN SESAMA MELAYU DAN ISLAM. SEMUA ORANG BUAT SILAP, JADI PENDEKATAN TERBAIK, TEGUS SECARA BAIK DAN SOPAN.

      Delete
    2. inie bukan nak bukak aib orang lain la bongok.... nak tunjuk perkara yang sebenar..... supaya orang boleh menilai siapa sebenar azmin dan orang PAS atau PKR yang talam dua muka.

      kalau dok main tulis fakta je tanpa bukti bergambar atau ape....... kang awak-awak tu semua yang tolol dan bangang cakap orang umno dan penulis blog nie menfitnah plak... membohong plak.... bila dah bagi bukti bergambar macam nie..... nak putar cakap plak walau benda yang betul.

      kalau kena tangkap khlawat pun dalam islam perlu bukti bukan dengar cakap mulut aje.

      Saidina Ali pernah berkata.... yang batil dan benar tu jaraknya empat jari. Iaitu jarak antara telinga dan mata. Yang bathil itu selalunya dari mulut dan yang benar itu dari mata.

      kalau setakat cakap mulut je orang akan kata tak betul... bathil....

      jadi perlu mata untuk melihat... dah terang lagi bersuluh ada bukti gambar untuk dilihat.... maka itu benar.... masih nak cakap bathil!!!!!!

      Delete
    3. betul kata mohd zulfikar..bila tak ada bukti.org kata tuduh jer..bila dh ada bukti kata aibkan pulak..apa sebenarnya yg kau org nk..dan nak betulkan org??bila semua bukti dh depan mata..cpt belit ah..nk lempang laju laju dh tua..kesian pulak kang menangis siang malam..ada otak gunalah

      Delete
    4. aduiiii pandai lak mamat nie buat haru gini yerr
      ceramah mu aibkan orang boleh lak yerrrrrrrr bangsat memang jenis manusia bangsat bangsat jugak

      Delete
    5. ala..nk tjk gmbr tu tuk tjk keburukan pas je la ni? bkn nk tjk betapa hancuss nye ank muda islam zmn skg? lau dr segi politik..xkire apa pn, yg pnting sdh hampir pd era kejatuhan umno..yahoooo..ko ingt dgn gmbr tu ko blh bt fikiran smua org tntg pas? tuk politik..umno dh berada d penghujung. tuk gmbr ni, rmove la bro..haram bila lelaki ajnabi mlihat dgn sngaja..

      Delete
  3. ha ha tuan punya diri yg tayangkan gambar yg aib ini tak berdosa pulak...eloklha suurh nik aziz nasihatkan sekutu PAS ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu xpe .. memg lha tuhan x bagi kita buka aib org .. tapi kalau dah tuan badan sendiri yang nak buka aib dia .. apa boleh buat maaa ....? tepuk dada tanya iman lahh .!

      Delete
    2. puak nie dosa xpe...psal dye ade ulama yg boleh x mndosakan dosa-dosa yg mereka buat....

      Delete
    3. Your comment will be visible after approval..penakut ke ???muka nampak ganas..cm sial...

      Delete
  4. dah bnyak kali org komen psal gambar aib org pas tu ngajak org lain ngata , ngutuk dan ngumpat ,yg pakai sexy waktu tu dah tentu dia yg buat yg org buat citer korek aib org pas tu sebar kan , bole pahala ke ??? atau dapat dosa yg lebih dr org yg buat .

    ReplyDelete
  5. sabda NABI MUHAMMAD S.A.W ..mengumpat adalah mengata sesuatu hal yg buruk pada seseorg meski pon hal itu benar mengumpat yg dibenarkan ..mengata keburukan pemimpin yg zalim dan penjenayah yg mendatangkan ancaman seperti pembunuh atau penipu yg menganiayakan org lain

    ReplyDelete
  6. tanya sama itu HUDUD......kekekeke

    ReplyDelete
  7. tapi klu anak pemimpin UMNO yg pakai mcm ni..rasanya penuh maki hamun tanpa rasa bersalah..alasannya menegakkan kebenaran..itu tak salahh...percaya tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tang kepala depa...konspirasi ler jwbnye...wakaka...

      Delete
  8. yg komen psal org umno ke org pas ke psal apa ??? ni komen psal memburukan org lain bole pahala ker ?? yg mangkuk hayun tu sebut psal dosa org lain dedah aurat nape? ank bini dah terjaga ker ??yg suka sgt nak buat cerita aibkan org bole pahala ker ??pas tu jwab tanya hudud ..bole ketawa pulak ..sendri yg buka tajuk pas tu nak lepas tangan nampak sgt la ke bodohan sendri .

    ReplyDelete
  9. ahhh..korang ni lancau lh.....ceriter nk lebat....mcm lh korang takde simpan cter blue kt hphone korang tu....time skolah dulu lg lh ligat..tngok cd blue.....politik jerrrrr....

    ReplyDelete
  10. suke sangat puak2 kowang tayang gambar mcm ni yek..no wonder puteri dan mak2 umno suke tayang aurat....dan putera dan pe'tua' suke!!!!

    ReplyDelete
  11. macam cibai la bloggers ni...crita lgsg xda fakta....dah selupa anjing dah gua tgk muka lu..lu kasi anak bini lu makan dgn duit macam ni ka?hahahha..macam sial la lu....

    ReplyDelete
  12. rase2. leh makan x dak2 ni..

    ReplyDelete
  13. Ahli2 parti-parti politik itu sendiri yg menjadikan politik itu keji & kotor... 2 x 5 dan 5 x 2 = sama saje.......

    ReplyDelete
  14. pantat shamsidar tu Min dah longgar ke

    ReplyDelete
  15. bertaubat la saudara.....rujuk la kat ustaz yg saudara percaya.....tanya betul ka cara saudara nie....

    ReplyDelete
  16. bg aku bkn utk aibkan sesapa..nk bukak mata bangang2 ni supaya sedar bahawa pemimpin korang tu bangsat!! nak memimpin rakyat tp keluarga sendiri tak dipimpin dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg jd pmimpin untuk ko slama brpuluh2 thn nie dh mminpin keluarga dia sndiri ke?? ckp jgn xpkir bro...ada otak pakai..

      Delete
  17. kalau betol nape lah ade 1 gambar jer ? patot nyer pasti ade gambar yang lain . tak semestinyer macam ni je . jurm tapi kalo simpan bende yang haram tuh memang jadi haram lah kite ye ? kalo saya pasti da buang . politik sekarang koto sampai macam ni skali . babitkan family plak erk ? nak jatohkan orang biar gentle lah . banyak lagi care lain . ni bukan jatokan . tapi malu kan .

    ReplyDelete
  18. saya ank muda...kpd pak cik blogger ni tolong la tulis bende2 befaedah sikit...pastikan segala tuduhan anda ada fakta yg menyokong,bkn tulis ikut suke hati je takut nampak sgt bodohnye...

    ReplyDelete
  19. org PR harus bukak mate n hati luas2....akhir zaman neyh banyak org mengunakan agama untuk kepentingan diri sendiri....ini diingatkan sebagai tanda2 kecil hari kiamat....tak guna bila kesalahan pemimpin jelas dan nyata(video lucah,cara bercakap,putar belit kisah Rasullah s.a.w) tapi masih diakui....islam x mengajar ummatnye berpecah belah....berdamai lah kamu

    ReplyDelete
  20. podahlah puak pas ni..aku ramai member puak2 pas, dia orang kaki film blue mengalah orang lain..alim konon piidahhh...mabuk...

    ReplyDelete
  21. ciz, bile tang anak nazri kna, xder plak puak2 PR atas ni cakp camtu..1 malaya kecoh lg ader la..hina2..tp bile kna batang idung sendiri, xtakut dosa ke, buka aib org la..konspirasi la..bodoh sial..dh bapak bg 'ais krim' die kna jilat dgn org lain dlm tandas, anak camtu la..

    ReplyDelete

Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts