Monday, December 5, 2011

Malas nak cakap ada orang UMNO perangai macam Babi

Beg ini direntap sampai  putus zipnya -pembawa adalah bloggers wanita
Bukan sakit hati dengan UMNO tapi dengan orang UMNO yang biadab.
Beg ini kalau tahu bercakap sudah tentu dia maki orang yang rentapnya kaw kaw.


Kami datang dengan semangat UMNO untuk membantu UMNO dan kerja kerja ini telah lama kami lakukan tapi kami bukan lah jenis yang mahu menonjol diri kehadapan. Niat kami sekumpulan datang ke PWTC ikhlas, saya bawa kumpulan blogers baru yang baru berjinak dalam ICT tetapi mereka ini berbakat.

Kami ada PAS media, kami juga ada PAS Media UMNO. tapi apa yang berlaku , babi pun tak kurang ajar dengan petugas UMNO di PWTC.Cakap baik baik tak payah rentap beg budak kami sampai koyak. Budak perempuan pula , bukan budak lelaki. Mereka ini tak ada budi bahasa. Kami ada PAS tapi dihalang masuk majlis pembukaan kami akur dan ikuti screen besar saja.

Dato' Rauf , kenapa simpan babi babi macam ini kerja dengan UMNO?????? Untuk pengetahuan Dato' UMNO tak bayar pun duit hotel dan makan minum atau tambang kami.Kami tidur dipinggir Kota Raya dan datang untuk mengulas menyahut saranan Presiden. Buta ke apa mereka ini. Kita melayu kena lah berbudi bahasa. pakai baju Melayu ke hulu ke hilir tapi kurang ajar. baru kerja dengan pejabat UMNO dah berlagak.kami hadapi banyak kesukaran pada perhimpunan UMNO kali ini. Kami ingat cukup dengan pas media saja, cukup dengan PAS media UMNO. Masa orang nak tulis dan bantu jangan lah biadab sangat, nanti bila orang hentam UMNO baru nak terhegeh hegeh cari bloggers. Yang lain akan saya ulas kemudian.UMNO oh UMNO.

baca aku tak peduli blogspot.com 

baca yg ini juga : Double Y

yang ini juga : semut hitam

yang ini punnng : UMB Lagi jahat 

Tidak marahkan UMNO atau staff UMNO , cuma marah yang biadab tarik beg kamera ini saja.

10 comments:

  1. BAINUN BINTI AHMADDecember 5, 2011 at 8:22 AM

    kurang ajar tu...

    ReplyDelete
  2. Betulah ingat apa mak bapak dia yang beli kamera tuh ke, blm lagi ada mana mana tempat yang tarik kemera wartawan sampai putus zip beg, minta diorang ganti dan pohon maaf.

    ReplyDelete
  3. di peringkat kg.ramai org umno bangang mcm nilah yg menyebabkan org bencikan umno.....sunggguh.......................betul........tak bohong...............

    ReplyDelete
  4. ...kenapa biadap sangat...exposekan saja

    ReplyDelete
  5. kamu orang yang kurang hajar...padan muka kamu,kami UMNO tetap kuat tanpa kamu.

    ReplyDelete
  6. Setakat blog yg dua tiga kerat orang masuk tak payah la nak berlagak macam wartawan pro...

    ReplyDelete
  7. Bapak borek anak rintek..
    Bapa kencing berdiri...anakank kencing berlari
    sombong bangang... Dah terlalulupa diri. ALLAH pun depa tak ingat dah.

    ReplyDelete
  8. : ) betullah kalau setakat blog yg dua tiga org masuk x yah nak tunjuk pro, semua bloggers pun mula dengan 2 tiga org juga yg membaca. Habis kalau tak ada bdk2 yg training ni mana nak dtg yg pro. kami x lah pula nak peduli apa saja org nak kata, kami ada cara fdan gaya kami sendiri.Yg pentingnya ini akh cara UMNO melayan ahli nya.

    ReplyDelete
  9. Kena dengar kedua2 belah pihak brooo...

    ReplyDelete
  10. aku setuju kalau petugas2 UMNO kurang ajar ni diajar cukup2. dengan adanya orang2 begini, UMNO semakin dijauhi bukan didekati. tak kira dengan sesiapa pun, orang UMNO mesti bersopan. takde gunanya kami yg diakar umbi dan di pihak atas sekali yang bersopan terhadap org lain tetapi yg di tengah2 tu perasan DIVA pulak. org mcm ni patut disingkir je dari UMNO, ntah2 talibarut PR.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts