Saturday, December 31, 2011

Shamsulbaharin bukan jawapan kepada kondo NFC dan apakah ini kes tipu dalam tipu???

hebat anak melayu menipu berjuta juta , apabila ditangkap masih mampu ketawa dan melambai tangan.
Aku cuma tak faham dan aku rasa macam diperbodohkan atau semamangnya aku yang merasakan aku ini bodoh apabila membaca akhbar yang melaporkan akan penangkapan Dato' Shamsulbahrin Ismail  yang menipu pengerusi NFC di kala NFC sedang menghadapi masalah penyalahan pentadbiran.klik sini

Entahlah aku rasa semacam jijiknya apabila membaca isu ini kerana yang disasat lain dan yang jumpa pula kes lain dan apakah dengan tertangkapnya  Shamsul Baharin ini semua isu NFC ini akan terpadam dan selesai. Isu kondo juga boleh kita lupakan kerana tertangkapnya orang yang menipu pengerusi NFC Pengerusi Pusat Fidlot Nasional (NFC), Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail.  Shamsulbaharin Ismail juga bertanggunjawab atas pembelian kondo dan lain lain  isu termasuk isu  sebuah lagi kondo mewah di Orchid Road Singapore yang masih belum terjawab,

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (MACC) menjalankan siasatan ke atas syarikat tersebut dan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang juga isteri kepada Mohamad Salleh untuk mengetahui sama ada beliau terlibat memberikan pinjaman itu kepada NFC.

Aku tidak ada apa apa masalah dengan Ketua Wanita Datuk  Seri Shahrizat Jalil dan aku juga tidak merasakan satu kesalahan  pihak polis menangkap orang yang menipu. Memang seharusnya Shamsulkbaharin ini ditangkap. Kenapa baru sekarang pihak polis berjaya menjejak penipuan ini dan jika isu NFC tidka dibongkar ,jika tidak  bebaslah si penipu ini menipu duit rakyat. 

Bagi aku Shamsulbaharin ini hanya salah seorang dari penipu dikalangan mereka yang menipu.Kes ini juga membayangkan satu perjalanan undang undang yang kelakar. Shamsulbaharin sudah ditangkap  kerana disyaki menipu tapi ada orang lain yang disyaki menipu masih bebas seolah olah tidak ada apa apa yang terjadi. Entah apa rasa korang , aku geli dan aku takut nak jawab isu ini apabila  pembangkang spin pada PRU 13 nanti. Shamsulbaharin bukan jawapan kepada NFC.ini hanya  apa yang aku rasa secara ikhlas dan ini hanya pendangan aku saja,

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts