Wednesday, December 21, 2011

Saifuddin "Gentelman lah sikit"

Sebenarnya akau tak berapa nak campur isu Saifuddin Abdullah ini sebab aku kenal saifuddion ini dah lama juga ketika aku bersama  YB Dato' Shakar Shamsuddin. YB Shakar lah yang memperkenalkan aku dengan Saifuddin. 

Banyak juga cerita aku dengar pasal Saifuddin ini, cerita dia yang hampir dicalonkan  di Temerloh , last minute tak jadi  dan kemudian dia dicalonkan di zaman Pak Lah. Aku tahu siapa yang gtolong dan siapa dia meinta tolong untuk dicalonkan.

Bagi aku Saifuddin sememangnya  sombong, orang orang di Temerloh sendiri kata dia sombong. Tapi tak mengapalah itu tak penting yang penting aku juga merasakan Saifuddin harus bertanggungjawab dalam isu yang amat memalukan ini. 

Persoalan aku kenapa  mahasiswa ini datang ke PWTC untuk serahkan memorundum , siapa yang susun  ini semua, Kenapa mereka tidak ke Putrajaya? Eloklah aku rasa Sifuddin fikirkan untuk meletakkan jawatan. Come on lah bro " Gentelman lah sikit."

lihat mahasiwa demonstrasi desak saifuddin letak jawatan klik sini.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts