Wednesday, December 14, 2011

Wan Azizah Nurul Izzah : Jalan taubat masih terbuka - Karpal percepatkan Anwar Ke Sg Buluh.

Habis Kak Wan sila  terangkan kepada kami bagaimana Kak wan dan Nurul Izzah kata Anwar berada  di rumah ketika itu. Jelas nampak kedua beranak ini mahu menutup perkara sebenar dan jelas kedua mereka selama ini sememangnya menyembunyi perangai sebenar Anwar yang sememangnya mereka ketahui selama ini.

Taubat lah Kak Wan, Nurul Izzah dan kembalilah ke jalan yang benar , apa  gunanya mempartahankan  suami yang  berperangai binatang dan apa guna nya Nurul mempetrtahankan perangai papa kamu yang  jahat itu.Malu lah Kak Wan pada menantu , malulah pada  suami Nurul Izzah.Mujur Ihsan tidak ada di Malaysia.... Belum pun habis bicara, Anwar sudah terperangkap oleh Karpal Singh. Apakah sememang Karpal sengaja mahu memenjarakan Anwar.

Petikan Utusan :
Senjata makan tuan. Itulah yang berlaku kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila keterangan membela diri dari kandang tertuduh yang dibuat sebelum ini tidak langsung menafikan kehadirannya di unit kondominium tempat kejadian liwat didakwa berlaku. 

Tidak cukup dengan itu, keterangan tanpa sumpah itu yang lebih banyak menyalahkan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah yang mendengar kesnya tidak langsung menyentuh mengenai sakit belakang yang membataskan pergerakannya sekali gus menidakkan keupayaannya untuk meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan. -

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts