Friday, December 23, 2011

APABILA SAIFUDDIN PUKUL GENDANG AJAK KITA BERPERANG - AYUH KITA GANYANG

Timbalan Menteri Pengajian Tinggi , Datuk Saifuddin Abdullah  sedang bermain dengan api ketika ini apabila beria ia mempertahankan Adam Adli yang menurunkan bendera Perdana Menteri dan seolah olah Saifuddin mempertahankan perbuatan ini.

Katanya beliau tetap mempertahankan Mahasiswa walaupun mereka mendesak beliau meletakkan jawatan dan in i  jelas  beliau tidak prihatin dengan perasaan ahli UMNO  malahan  rakyat Malaysia yang mengutuk tindakan menurunkan bendera Perdana Menteri oleh Mahasiswa yang kurang ajar itu. Jelas Saifuddin pertahankan mahasiswa ini dan memukul gendang perang berperang dengan penyokong PM dan UMNO.

Jika ini pinta  Saifuddin , kita tidak ada pilihan lain melainkan mengistiharkan Saifuddin sebagai musuh kita dan kita sedang berperang dengan beliau.

Kata Saifuddin  , "mereka mempunyai hak berkumpul dan bersuara, saya akan pertahankan hak mereka." Apakah Tim Menteri ini tidak tahu akan perkembangan  masa  tentang  perhimpunan.

4 comments:

  1. TS turut meroyan bila ada menteri yg menyokong mahasisiwa..itulah diktator yg diamal oleh umno yg nak ditunjukkan kpd rakyat...tidak sesiapa boleh menyanggah ketua...inilah diopanggil 100% pengampu.

    ReplyDelete
  2. Tapi UMNO tidaklah sehebat PAS, anggap ketua sebagai NABI. Kutuk nabi, tak boleh masuk syurga.
    Yang PKR laaagi laa! Siap ketua terbukti gay, lagi duk pertahan. Ada akai ka?

    ReplyDelete
  3. anon 11:53

    diktator umno masih lagi mampu meninggalkan kerusi presiden semasa hayat sama ada sedar diri sudah tidak ada sokongan mahu pun sedar diri yang diri sudah banyak kekurangan...tapi

    diktator pas berazam akan memegang jawatan sehingga ke akhir hayat...walau pun sedar yang dirinya dah semakin tiada kudrat...

    diktator PKR paling hebat, setanding dengan diktator-diktator agung zaman purba, sebut saja nama-nama seperti caligula, julius caesar, yang jelas mempertahankan kuasa dengan segala apa yang ada tidak ketinggalan juga yang masyhur dengan skandal seksnya....

    syabas semua diktator....kerana semasa pemerintahan diktator sahaja tamadun-tamadun besar tercipta...

    tetapi diktator zaman kegemilangan islam lebih berjaya kerana kuasa mereka dibayangi dengan taqwa kepada yang maha esa.

    ReplyDelete
  4. ha lagi 12penggal nak jadi calon. lupa akan akhirat dah , ingat hiudp menungkat langit.....

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts