Thursday, May 23, 2013

Tangkap saja haramjadah yang mahu buat undang undang rimba ini ! Polis tangkap 18 Haramjadah termasuk 4 perempuan di Jiinjang

        Betina haramjadah mana ni, anak siapa ini. sumbat sekali dalam lokap ,jangan jadi samseng.

Mereka semua kini jadi kurang ajar, tidak lagi menghormati undang undang, Mereka mahukan undang undnag mereka sendiri dan ini semua perlu dibendung dengan segera. Sumbatkan saja mereka yang menggyunakan  undang undang rimba ini kedlaam lokap, dakwa  mereka dan sekolahkan mereka kembali agar tahu menghormati orang lain. Jangan kurang ajar.

Seramai 18 individu termasuk empat wanita ditahan polis ketika menyertai himpunan bagi membebaskan aktivis mahasiswa propembangkang, Adam Adli Abd. Halim yang ditahan di Lokap Berpusat Kuala Lumpur di Jinjang di sini, malam tadi.Bagaimanapun kesemua mereka dibebaskan dengan jaminan polis setelah pihak polis mengambil keterangan masing-masing.Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah ketika dihubungi mengesahkan mengenai penahanan 18 individu tersebut.

Polis perlu bertegas dan pertahankan undang undang. jika polis yang pertahankan undang undang siapa lagi yang akan pertahankan. Adam Adli yang biadab yang tidak menghormati orang lain kononnya berbangga mahu jadi penjenayah. Syabas PDRM.

1 comment:

  1. Baik betul anggota2 polis kita....muka cool je..Nasib baiklah aku tak jadi KPN...Klu tidak semua aku tala...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts