Thursday, May 9, 2013

TERKINI : SIDANG MEDIA TERGEMPAR AZMIN ALI SEDANG BERLANGSUNG SEKARANG.


Berita terkini yang EP terima sebentar tadi mengatakan bahawa Azmin Ali sedang mengadakan sidang media sekarang untuk mengumumkan perletakan jawatannya didalam PKR dan Pakatan Rakyat..Tempat tidak dinyatakan...Mungkin atas faktor keselamatan...

Perkara ini telah disahkan menerusi twitter milik suami Erra Fazira iaitu Engku Imran yang memberitahu perkara tersebut..



Sebelum ini EP difahamkan Azmin Ali akan membuat sidang media esok di Hotel De Palma, Ampang dekat sini kira-kira pukul 11 pagi bagi memberikan penjelasan berhubung kenyataan sinis yang kononnya ditujukan kepada Anwar Ibrahim dalam laman Twitter miliknya Selasa lalu.
Malah ada perkhabaran yang mengatakan bahawa Azmin akan meletak jawatan dalam parti itu jika Khalid Gagap dilantik semula menjadi menteri besar di Selangor... Sejauh mana kebenaran berita ini..Sama-sama kita nantikan...

1 comment:

  1. .
    .
    .
    Buatlah apa patut, janji jangan kacau masyarakat yang cintakan keamanan, jangan buat jalan sesak, jangan rosakan harta benda awam, jangan ganggu orang ramai sudahlah.

    Loser is a loser - no matter how you spell the words.
    Mengikuti Anwar adalah suatu perbuatan yang sia-sia. You wasted your life for him. Destroyed. Rubbish. Pure genuine shit from his smelly arse.

    Enjoy.


    .
    .
    .

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts