Tuesday, May 21, 2013

Nuar terkedu bila Zahid terkentut di mulutnya....



Bila Anwar menjadi marah dan dia terus maki Zahid Hamidi dengan  ayat yang biasa dan lumrah  dari mulut pemimpin pembangkang ini, "ingat Bapak dia punya negara ke?? ". Anwar ingat Zahid Hamidi paling tidak akn terkeluar kencing sikit bila dengar kata kata Anwar ini.

Tapi dia pula yang terperanjat dan terkedu tanpa persediaan kerana dia ingatapabila  dia smash bola yang tanggung dan tidak boleh di jawab oleh Zahid.

Zahid pula menjawab selamba, ' apa dia ingat bapak dia punya ke????" tak terjawab Nuar sebab dia tahu memang bapak dia yang punya. Kalau bukan bapak dia yang punya  kenapa nak tanya bapak orang pulak.

DSah  13 kali pRU diadakan belum pernah orang pertikaikan mengenai  PRU yang lepas lepas, Hanya zaman Anwar saja yang mnempertikaikan keputusan PRU, buka  sebab PR kalah sebab dia tidak dapat jadi PM , itu saja.


Melalak siang malam nak jadi PM. Nuar bukan tak boleh jadi PM , ko dah hampir dah nak jadi PM , Cuma Allah SWT tak bagi ko jadi PM sebab Allah SWT masih sayangkan orang orang UMNO. PAS dan  PKR  mampos lah........ DAP mmg dah tertulis di dunia jadi pengacau di neraka jadi kayu api.

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts