Monday, May 27, 2013

Cantik tu bini baru Raja Lawak Azhar Idrus cabut kening !!!

Sekali tenguk macam Abby Abadi. tapi vcantiklagikot dari Abby Abadi , Ni umur 27 tahun anak orang Paguh Johor. Bila masa Raja Lawak ni ngurat pun aku tak tahu. Baju sedondon. Makan adab adab. Ialah pakai Farari kan sapa tak nak. Tutup muka tapi nampak juga.

Inilah dia aku dah katakan lebai PAS ni jangan percaya sangat.mata liar aja kalau tenguk pompuan , lepas yuh bagi phione number, ayat baiknya. Untunglah Azhar Idrus , ko caskap apa pun pengikut jumud ko akan ikut, dsalam masjid maki hamun pun pengikut ko tak marah. Ko kata kerajaan zalim , tapi ko leh pakai Farari leh kawin sampai 3. ada satu lagi  quota kot kot ada bini orang PAS nak , boleh lah try.

1 comment:

  1. emm..betul ke Ferrari tu UAI punya..Kne chek betul2 kot....Takut2 jd fitnah...Dah jodoh dia,dia yang tanggung Isterinya...Maaf pada tuan Blog..

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts