Sunday, May 19, 2013

HARAKAH MALAYSIA KINI BERBEZA JUMLAH HADIR PERHIMPUNAN SEREMBAN : KEDUA DUA NYA MENIPU.


Tak habis habis nak menipu diorang ini. Harakah tulis 50 ribu, Malaysiakini tulis 30 ribu , jauh bezanya 20 ribu sedangkan tempat yang mereka berhimpun ini hanya boleh memuatkan dalam 10ribu orang saja dan yang hadir pada malam itu hanya 7 ribu orang saja.

Gambar seperti  biasalah , kalau boleh atas  bumbung atas syiling pun penuh dengan orang. Yang hadir selaku VVIP pada malam itu di Seremban adalah Salahudin Ayub yang berangan   mahu menjadi Menteri Besar. Biasalah orang PAS ini kuat berangan dan perasan, Konon jura dan hero di Johor, melingkup kedua dua kerusi yang dipertandingkan. Orang Orang yang tidka ada kelas macam ini boleh lah naik pentas bersama Anwar Ibrahim, kalah kan...... samalah macam Mat Sabu , Kononnya nak jadi hero keling. Kena dengan Othman Abudul tak cukup tanah dia cium.

Selain dari Salahuddin , Wan Azizah dan Anthony Loke. Orang lain tak mau datang sudah , semua suidah bosan , Ada yang sudha pakai T Shirt , sudah kalah kalah lah. Lain Kali lah.....

Tertangkapnya  Nik Najmi dan juga Adam Adli barulah menampakkan Malayidsa punya undang undang. Iniu yang kini membuat Anwar tidak boleh lelap mata. Maklumlah penganas Malaysia ini bukan hebat mana pun. Kena water cannon pun menangis. Inikan nak kena tahan , Mewreka semua ada kerja dengan kerajaan Malaysia. Kerja elok elok pula tu. Bukan  macam di Indonesia yang pergi merusuh semua yang tidak ada kerja dan bila balik rumah anak menangis tak menyusu. Mereka ini semua mewah mewah , tak mungkin dorang mahu tidur lokap walaupun semalam. 

Anwar kjini makin tertekan dan dia kana berjuang sorang sorang selepas ini. tenguk lah...

TB.

1 comment:

  1. Anuwar tengah memikirkan macam mana nak melepaskan diri dalam kes Lahad Datu.

    Runsing, runsing ...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts