Sunday, May 19, 2013

Afiq Muiz apa saja kau buat - ingat ini syurga di telapak kaki ibu

yang ko cerita , yang ko burukkan , yang Girl Freind ko burukkan itu ibu ko...... ko jangan nangis macam pondan sebaiknya ko jangan panjangkan perkara ini dalam media... ko tahu tak betapa dosanya ko bila ko bermusuh dgn ibu ko tak kira lah apa sekali alasan ko. Ko igt pompuan tuh b aik ke  bila sanggup cerita pasal ibu ko pada orang ramai. Dulu dia kata ada  dato' nak rogol dia lah. hah kalau dah ............ ah apa apa lah itu hak ko tapi , ko jangan  buat ibu ko sebagai musuh lah bodoh. Syurga di bawah telapak kaki ibu buka n dibawah telapak kaki gf ko atau pun mak gf ko.

3 comments:

  1. menyampah pulak gaduh anak beranak pun masuk tv. tapi zaman sekarang ni bukan anak je derhaka, mak pun ada yang derhaka tau. derhaka pada Allah. seorang ibu itu fitrahnya menyayangi anak tanpa syarat. wajib mendoakan anak yang baik2. saya seorang ibu. tapi sangat malu untuk bercerita sikap buruk anak. seboleh2nya doa dipanjatkan semoga Allah memberi hidayah pada anak saya. walaupun hati kadang disakiti tapi tak mungkin doa azab untuk anak yg dipohon. kalau benar ibu afiq sayangkan anak tak mungkin dia sanggup nak membuka kenakalan anak ke pengetahuan seluruh negara. ini adalah kerana itu sebagai tanda kegagalan seorang ibu memberi contoh yang baik kpd ank sendiri

    ReplyDelete
  2. Budak ni dah dikira menderhaka kepada ibu sendiri.

    Gila budak ni ... azabnya seksaan.

    ReplyDelete
  3. Aku seorg ibu, pd pandangan pribadi aku ibu dia x sepatutnya gunakan media sebagai jln utk meluahkan persamaan. Luahkan pd Allah, sabar byk2. Skrg keadaan bertambah teruk, kesian saya pd keluarga ni

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts