Tuesday, May 14, 2013

Tan Sri Tangkap Anwar di JB !!!!!


Tan Sri Khalid Abu Bakar ni memang tak disukai oleh puak - puak DAPigs diatas ketegasan yang dimilikinya.

Nak pulak bagi puak - puak DAPigs yang ada di Selangor. Semuanya ketar lutut masa Tan Sri jadi Ketua Polis Negeri Selangor dulu. Tak orang berani lawan dia.

Jadi, tak heran la dengan pelantikan Tan Sri sebagai Ketua Polis Negara, IGP yang baru boleh mengugatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tahniah SH ucapkan kepada Tan Sri kerana telah dilantik menjadi IGP. Doa SH agar Tan Sri dapat menjalankan tugas dan tanggungjawab dengan tegas.
SH cadangkan agar perkara pertama yang Tan Sri laksanakan ialah menjejak semula pengundi - pengundi hantu yang terdiri dari kalangan warga Cina. Cari diorang dan hantar diorang balik ke Negara asal diorang. Baru puak - puak DAPigs tu sedar diri sikit!!!
Tan Sri ..Tangkap Anwar dan sumbat sekejap kerana buat kecoh di dua buah tempat , KL dan Batu Kawan. Jangan bagi peluang , Tangkap Anwar di Johor dan sumbat serta siasat dia  kerana dia kini rasa kebal. 

2 comments:

  1. Klu dah duduk dalam nanti...jangan beri keistemewaan pada dia...campurkan dengan banduan2 lain...baru sama2 rasa....u jolok i , i jolok u...hehehe

    ReplyDelete
  2. Tunggu bila dia ni nak kena tangkap,baru aman

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts