Monday, May 6, 2013

UMNO selamatkan Melayu: PAS masih kuda lembu yang dungu !!

Seperti ya g selalu aku katakan selama ini PAS hanya macai dan dipergunakan oleh DAP utnuk menang besar apabila  kaum Cina  dapat melihat DAP kudakan PAS . Keputusan ini DAP - 38  PKR - 30  PAS - 21 bmasih tidak menyedarkan diri PAS lagi.

Darin sikap kebodohan PAS , orang Melayu terus menyokong UMNO sahinggakan UMNO menjadi parti yang  paling besar disokongi. UMNO jugalah yang menjadi benteng kepada keruntuhan Melayu. UMNO juga lah yang menyelamatkan DAPig merampas kuasa Melayu.

Apa yang PAS boleh buat dengan 21 kerusi yang mereka ada. Mereka tidak boleh jadi ketua pembangkang. Mereka tudak ada suara langsung. Mereka hanya barua yang menyalak macam anjing kepada DAPig.  PAS perlu ingat orang Melayu menyokong UMNO.

Aku berani tanya , berapa kerusi yang PAS dapat dan berapa kerusi UMNO dapat. Paling busuk UMNO ada 115 kerusi mungkin lebih.  I ni bermakan orang Melayu sokong UMNO bukan PAS. PAS kita boleh sah kan sebagai aklat pemusnah orang orang Melayu.

Bayangkan jika UMNO tiada . Apakah yang akan jadi kepada Melayu ? Fikirlah buat seketika. Aku mahu berihat dahulu merihatkan minda setelah sepenggal berpolitik.


6 comments:

  1. Pukimamak punya bloger..buat penat Umno harbi bagi korang upah je..buat kerja mcm babi..lansung tak berguna pada Umno.Puak bloger celaka inilah yg meruntuhkan sokongan rakyat pada Umno..lain kali kerja pakai otak la..ni bangang tak habis2...korang pikir guna video lucah tu boleh pancing undi ke?....buat habis duit umno je..mampos lagi baik...

    --Enchek Ibrahim Aleee---

    ReplyDelete
  2. Salam semua, alhamdulillah kerana Malaysia masih diperintah oleh penduduk peribumi. Bayangkan kalau negara tercinta ini diperintah oleh kaum Cina disebabkan oleh perpecahan kita kaum melayu. Kekadang kita ni terlalu berdendam antara satu sama lain. Terlalu pentingkan diri sendiri. Bayangkan kalau kita melayu Islam menghasilkan gelombang tsunami melayu lak. Semua melayu bergabung Dan insyallah negara kita Akan dapat dijaga... Sekarang ni tengok bila kita berpecah,. Kumpulan melayu jadi kecik Dan boleh dipijak. Mungkin kita tak nampak perkara ini tapi bila kaum cina ambik Alih pemerintahan negara suatu hari nanti, dah terlambat kita semua nak perbaiki. Tengok sahaja pulau Pinang. Dan tak mustahil suatu hari nanti kaum china Akan menerajui pemerintahan Malaysia. Sahabat Serta saudara kita Dari Sabah Dan Sarawak pun belum tentu boleh Bantu kita melihat an pengaruh DAP makin Berkembang......Cuba Cuba fikirkan kembali....tsunami melayu bersatu dimalaysia.......hmmmm.....

    ReplyDelete
  3. PRU13 menyaksikan sikap sebenar orang cina. hasil nya DAP yang dapat best! sedangkan PAS tercorot. kalau umno kalah, pas mampu ke menaikkan martabat orang melayu? bayangkan anak cucu kite nanti hdup dalam sebuah negara yang diperintah oleh cina?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas nak perjuangkan Islam sahaja dan memang tidak mahu perjuangkan bangsa Melayu.... asobiyah katanya....DAP tidak asobiyah agaknya??? Pas rabun warna dan tidak dapat bezakan antara konsep 1Malaysia dengan Malaysian's Malaysia.

      Delete
  4. Anon 10.15 ..Enchek Ibrahim Aleee---

    Kesian sungguh ke kamu yer...kamu pastekan semua isitaik kamu ini di seluruh komen ....
    ooo tuhan sungguh kesian !!!

    wallahuaklam



    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts