Sunday, April 1, 2012

GEMPAR : WARTAWAN TERKEJUT PENGAKUAN ANWAR LIWAT SEMUA MANGSA TERMASUK SAIPOL DI SATU SIDANG AKHBAR PAGI TADI

  • Sidang akhbar Anuar  Ibrahim pagi tadi sungguh mengemparkan di Ibu Pejabat PKR :Begitu lah lumrah kehidupan setelah didesak dan terus didesak sepanjang tahun akhirnya  Anwar Ibrahim akur dan mengaku bahawa  sememangnya dia lah yang meliwat semua mangsa mangsa yang diliwatinya. Katanya tidak apa lagi yang mahu saya sembunyikan kerana Azizah  Izzah semuanya sudah tahu dan mereka mempertahankan saya kerana  saya adalah seorang ayah dan suami yang perlu mereka pertahankan.
  • Nik Aziz , Karpal Singh Mat Sabu dan semua pemimpin pembangkang semuanya tahu tapi mereka mempertahankan saya kerana  mereka mahukan kuasa. Jika tidak saya yang menyatukan mereka PR tidak wujud. Saya  berjaya menyatukan mereka dengan membuang Islam dalam perjuangan dan hanya menambahkan unsur kuasa dan bersatu padu dan tolak Islam. Nik Ajiz sokong sebab kepingin mahu jadi parti komponen dalam kerajaan.
  •  Nik Ajiz pemimpin bertopeng Islam yang hebat yang berani dan boleh lakukan apa saja  dengan meletakkan Islam belakang , kuasa nama dan darjat  sebagai wadah perjuangan utama sekarang.Kata Nuar " Nik Ajiz ni kalau saya suruh makan babi , dia akan makan. janji dia boleh duduk dalam PR dan menjadi ketua kepada syiatan syaitan yang kami bela.
  • Mengenai Vedio dengan pelacur China yang didedahklan oleh Dato Eskay. Anwar naik berang dan melenting dan memarahi wartawan , kamu ini semua lidah kerajaan , berapa UMNO bayar kamu ? berapa Najib bayar kamu? Wartawan TV3 dan utusan diusir keluar.
  • Anwar teruskan sidang akbar, mana saya tak marah katanya, Dato' Eskay menjatuhkjan maruah saya. sebenarnya  masa gambar itu di rakan bukan seorang perempuan Cina yang saya balun, 3 semuanya , kenaopa mereka tak dedahkan itu, Mereka  sebenarnya  ada konspirasi tidak mahu saya tewaskan Chua Siow Lek. Sebenarnya saya lagi hebat dari CSL.
  • katanya lagi , bukan susah nak kalahkan BN , gunakan PAS dan orang Melayu dalam PKR  dan tolonglah DAP tipu  mereka. Tenguk hasilnya kita bagi Penang , Selangor pada DAP , kalau tidak Perak juga kita dah bagi kat DAP. Wan Azizah , Nurul Izzah tidak hadir PC kali ini kerana mereka malu teramat sangat.Mereka juga tahu sudah tentu ada bloggers yang akan kenakan mereka dengan lawak April Fool.
  •  
  • ANWAR KATA  DATO ESKAY ADA KONSPIRASI NAK MENJATUHKAN MARUAH DIA  KERANA HANYA MENAYANGKAN GAMBAR SEORANG SAJA PELACUR  CINA. KATANYA DIA LEBIH HEBAT DARI CHUA SIOW LEK , SEBENARNYA ADA TIGA ORANG.::::::: APRILFOOOOLLLLL"""
  • UNTUK BERITA TERKINI POLITIK JOM SOKONG TB KLIK SINI UNTUK TEKAN LIKE.

2 comments:

  1. http://www.mykhilafah.com/artikel/1291-april-fool-mengungkap-tragedi-penyembelihan-umat-islam-sepanyol

    ReplyDelete
  2. BTOL KE NE?? KE APRIL FOOL..TP MMG AK SUKE..HAHA

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts