Monday, April 23, 2012

Selangor bawah Khalid Ibrahim takut pada PRU !!!

Penakut..
Sibuk minta kerajaan bub arkan Parlimen dan adaklan PRU dan bila kerajaan hampir mahu mengadakan PRU 13 , Selangor sudah ,ula serabut kerana tahu Selangor akan bertukar tangan kembali kepada  kerajaan BN kerana rakyat sudah bosan dengan kepimpinan PKR yang dibonekakan oleh DAP.

Rakyat  Selangor  tidak sabar lagi untuk menunggu masa untuk menumbangkan kerajaan PR yang mana rakyat Selangor tersilap pilih sebelum ini. Banyak janji jani yang ditabur hanya  bagaikan menanam  tebu dibibir saja.

Kini  kerajaan negeri Selangor membayangkan kemungkinan mengadakan pilihan raya negeri yang berasingan ekoran kegagalan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) membersihkan senarai daftar pemilih yang meningkat secara mendadak di negeri itu.

Setiausaha Politik Menteri Besar negeri itu, Faekah Husin berkata, hak mengadakan pilihan raya umum (PRU) bersama atau berasingan adalah terletak sepenuhnya pada kerajaan negeri.

“SPR tidak boleh menggunakan alasan belanja RM30 juta untuk menyekat hak tersebut,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

SPR pula dijadikan alasan , ini lah parti yang banyak cakap tapi tidak tahu melaksanakan tanggungjawab dan mandat yang telah diberikan.Buat lah bila bila masa pun, rakyat sedang menunggu untuk menolak kerajaan PR  .

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts