Tuesday, April 3, 2012

MINI cooper RM 100 RIBU- Hadiah buat Shmsidar di hari lahir mu. Habis apa untuk Adam Adli ???

Gambar ini aku rakam masa aku hantar kereta iasteri aku buat kulitbkusyen kat Kepong. Aku terlihat sebuah kereta Mini yang kecil ini  dan ianya telah diubah suai dan di buat balik dengan nilai harga RM100 ribu. Huh.... dasyat  orang buang duit ni.Entah macam mana bila aku terlihat kereta ini hati aku terus berkata, kalau  Anwar  nampak kereta ini tentu dia belikan untuk Shamsidar untuk dibagikan sebagai  hadiah hari jadi dan mengenangkan kembali  jasa jasa  Shamsidar di Tovoli dulu. Apa salah dia beli kereta mini ini untuk Shamsidar, Lagi pun kereta ini lagi kuat dari Kak Wan Jijah dan lebih hebat dari Adam Adli.

Ingin memiliki sebuiah kereta yang cantik ini sama rasanya macam  mahu memliki seorang gadis yang cantik, atau pun sama rasa macam si gay yang mahu mendapatkan pasangan gay nya yang  ensem-tik. Bagi  Nuar , ini biasa aja kalau nak beli untuk yang tersayang, tapi kalau nak belikan ungtuk kak Jijah lambat lah sikit , 32 tahun baru boleh belikan  untuik Kak Jijah.Untuk Adam Adli , kerja lah kuat kuat lagi Adam, sebab ko lum boleh lawan dengan  Saipol lagi.
Macam mana aku bolehg terfikir sampai sini pu  aku tak tahu, April Fool lagi ke???




                                               enjin ini lagi baik dari enjin kak jijah.
Kusyen merah yang menawan lebih menarik dari ADAM ADLI PUNYA KUSYEN YANG BUSUK.
Kereta mini model 1975 ini  yang telah diubah suai dan telah menelan belanja  lebih dari RM100 ribu.Berfungsi baik seperti mak janda yang telah di overhall. tidak tersengut sengut tetapi berjalan lancar. 7 kali ke  Genting Highland  12 kali ke  Singapore , 12 Penang . 10 Kali Ipoh.
Belakng bumper yang menarik, Peminat belakang memang takj boleh tahan tenguk belakang kereta ini.
Mata kuyu macam Wan Azziah yang kurang zat M dari Nuar kerana asyik  tabur dan pancut ke lain aja.

Setakat mamat jambu Nuar Adam adli ini ngan kete ni , jauh lah beza performance dia.

1 comment:

  1. nilai harga RM100 ribu. Huh.... dasyat orang buang duit ni

    kah3.. tgk sikit kereta2 keluarga pemimpin BN.. berbaris2 kereta melebihi RM100 ribu.. canggih laa..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts