Friday, April 13, 2012

SEMALAM SIDANG AKHBAR TERPANAS 2012 - JIJAH MAKI CHAMSIDAR KAW KAW ... WARTAWAN SEMUA PANIK

Satu pergaduhan BESAR berlaku dalam sidang akhbar hot tahun ini yang akan mencatat satu award sidang akhbar terpanas yang masih dinantikan oleh peminat tanah air, antara Pelakon Wanita terbaik Wan Ajijah dan Pelakon Pendatang  Baru di rumah tangga orang (Rumah Tangga sendiri tak nak jaga) Chamsidar Taharin (Bukan nama sebenar)

Ajijah pada mulanya tenang, akhirnya  naik berang tak tahan apabila Chamsidar menceritakan bagaimana  beliau melakukan hubungan dengan suami Ajijah sehingga menjilat jari. Ajijah  naik angin lalau menjerit, Ko pompuan sundalan , ko ada laki tapi tak nak buat hubungan dengan laki ko , kenapa ko nak kan laki aku hah...... JANGAN NAK TUNJUK BAIK LAH TUTUP KEPALA TAPI  BAWAH TERKANGKANG LEBAR SAMPAI LAKI AKU TAK TAHAN DAN JOLOK:::: Chamsidar dengan tenang menjawab, HEI KAK JIJAH....Suami ko yang suka dan tergila gila  kat aku, BUKAN GILA AKU SAJA ,dia pun suka kat laki aku, kami "share" lah dia, salah ke kita share bertiga. lagi pun laki aku tahu, Laki aku pun kena pakai kat Bos  dia, Laki aku si Ajemin ini memang suka kat laki ko opunya anu, kata hay senang nak berak Cham,,,,,

Huhhhh apa nak jadi dunia ini, tapi apa apa pung aku terpaksa juga menipu dan menjadi pelakon terbaek kerana korang ingat bila si  Ajnuar nui bila jadi PM nanti , korang ingat korang yang akan jaid  First lady, ha korang jadi Gundek boleh lah..... aku akan jadi First lady, korang bayangkan lah hari hari gambar aku kuar TV.  SUAMI KO TUH DAYUS, SAMPAI ORANG KATA KO LAHIRKAN ANAK SUAMI AKU , PUN DIA DIAM. ISTERI DIA ISTERI LAKI AKU , ANAK SUAMI AKU anak  DIA. NASIB BAIK AKU PUN  X JADI ISTERI SUAMI KO......... NASIB BAIK LAGI TUH............ SEBUAH CEREKARAMA YANG SEDANG MENCARI PENERBIT UNTUK DITERBIT. cerita ini tiada kena mengena dengan mereka yang masih hidup atas dah mati.

jomjoin saya di TB Page untuk berita sensasi dan terkini politik klik sini

3 comments:

  1. hahahaha adoi telenovela betul...

    ReplyDelete
  2. sadis betul cite ni...mengalir peloh membacanya...aduh panassssss

    ReplyDelete
  3. Hari2 dok buat dosa tak takut ke mati tiba2... x sempat nk mohon ampun pd orang2 yg difitnah.. renung renungkan dan selamat memfitnah..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts