Wednesday, April 4, 2012

PADAN LAH SAMPAI ADA YANG BERANI TUMBUK DIA SEWAKTU DIA BERUCAP - Dr. Yap Sin Tian PENIPU DAP TERHEBAT ALAF INI

Cina Tipu Cina - Yap Sin Tian..Lie to yourself but do not lie to the Chinese community..!!!



Salam 1 Malaysia

Weeeeei...What a shame on you...!!! A man with a fake Degree in Education could lead an Education Movement...???? Dr. Yap Sin Tian..??? Hahahaaaaa...tipu punyer Olang...!!!

Dr. Yap Sin Tian...Tipu punyer Olang
Penggerusi Persatuan DONG ZONG


Sebelum kita bercakap pasal Dr. Yap Sin Tian (nak kena panggil Doktor ker...tipu punyer olang niii...) untuk mereka yang tak tahu, mari kita kenali apa itu Persatuan DONG ZONG...

DONG ZONG...sebuah Persatuan atau Pertubuhan yang dibentuk atas Gabungan Jawatankuasa Sekolah Sekolah China dan diketuai oleh seorang lelaki Cina bernama Doktor Yap Sin Tian yang berkelulusan Tinggi Phd.

Perhimpunan 325



Pada Hari Ahad 25 March yang lepas lepas satu Perhimpunan yang diketuai oleh Dr. Yap Sin Tian yang dinamakan "Perhimpunan 325" telah diadakan di Kajang dengan tujuan untuk membantah kekurangan Guru guru di Sekolah Kebangsaan China.

Perhimpunan 325 dikatakan telah di "Hijack" oleh DAP



Walaubagaimana pun apa yang amat MENYEDIHKAN ialah Perhimpunan tersebut telah di KUASAI, DIEKPLOITASI, DITAWAN dan DIPERGGUNAKAN oleh Pihak PEMBANGKANG bagi Tujuan Politik.

Walaweeei... Siapa ni...??? jangan sampai ada yang kena gigit sudah..!!!


Kita tidak menyangkal dan tidak menafikan sekiranya perhimpunan dilakukan dan dibuat atas tujuan untuk mencari PENYELESAIAN tetapi ianya telah bertukar menjadi satu PERHIMPUNAN yang menjurus kepada Keganasan.

Disambut dengan teriakan "Boo"..



Ketibaan Timbalan Menteri Pelajaran Wee Ka Siong telah disambut dengan lemparan ejekan dan "Boo"  dari orang ramai yang hampir mencecah 5000 orang dan telah diserbu dan hampir ditumbuk oleh seorang peserta perhimpunan.

Hampir di tumbuk oleh seorang peserta perhimpunan


OK, itu serba sedikit tentang latar belakang Persatuan DONG ZONG dan apa yang berlaku sebenarnya dan di Ketuai oleh Dr. Yap Sin Tian.

Dan ekoran daripada itu terbongkar semua Kisah Dong Zong dan Kepimpinannya...


Sumber Mstar Online

Pengerusi Persatuan Gabungan Jawatankuasa Sekolah China (Dong Zong), Dr Yap Sin Tian didakwa membeli ijazah kedoktoran (PhD) palsu di Internet.
Penulis blog ‘Stop The Lies’ mendakwa dia mempunyai cukup bukti bahawa Yap membeli ijazah tersebut dan beliau telah memperdaya ramai pihak terutamanya dalam isu melibatkan pendidikan Cina di negara ini.

How dare you....!!! Penipu...!!!


"Dalam tempoh beberapa tahun beliau telah MEMPERDAYA kaum Cina Malaysia termasuk beberapa ahli kumpulan pendidikan Cina berhubung kelayakannya yang palsu.
"Beliau dengan bangga telah mempamerkan resumenya di laman web, Oriental Strategy Research Centre yang di mana beliau juga merupakan pengarah di sana,” kata penulis blog tersebut dalam entri terbarunya, pada Sabtu.



Mengulas lanjut, penulis tersebut berkata Yap didakwa mendapat Ijazah Kedoktoran dalam bidang Pengurusan Perniagaan daripada Universiti Southern Cross, Australia pada 1999.



"Selain itu, Yap turut mendakwa beliau mempunyai Dua PhD dari Universiti Kesington Amerika Syarikat pada 1993 dan ijazah sarjana dalam bidang Pentadbiran Perniagaan pada 1991 di universiti yang sama.

Penipu...!!!


"Semakan kami mendapati Universiti Kesington tidak mempunyai bilik kuliah, tiada makmal mahupun asrama. Ini adalah satu perkara yang pelik. Universiti tersebut hanya memiliki sebuah pejabat kecil di Glendale, California,” katanya.
Bukan itu sahaja, penulis blog tersebut mendakwa universiti berkenaan membenarkan pelajarnya mendapat ijazah sarjana muda hingga PhD tanpa perlu hadir dalam sebarang kelas.



"Universiti berkenaan turut didapati mengambil pelajar yang tidak layak dan mereka dikurniakan ijazah kedoktoran dengan hanya membaca majalah dan membuat beberapa laporan ringkas daripada surat khabar.
"Pihak pengurusan juga mengurniakan PhD dengan tempoh belajar yang singkat selama empat bulan sahaja,” katanya.

Penipu...!!!


Bagaimanapun, penulis tersebut berkata pihak berkuasa California telah menutup universiti berkenaan pada 1996, selepas mendapat perintah mahkamah.
"Ini jelas menunjukkan Yap secara bangga telah memaparkan PhD yang palsu. Laporan mengenai isu universiti ini dipaparkan dalam Los Angles Times.



"Justeru mereka yang meminati Yap perlu bangun dan membuat kajian mengenai karakter individu ini. Maklumat mengenainya sangat mudah diperolehi anda hanya perlu membuat carian di Internet,” ujar penulis tersebut.
Dalam kes ini, penulis mendakwa Yap bukan sahaja memiliki satu malah dua PhD palsu daripada universiti yang tidak diiktiraf dan telah pun ditutup oleh pihak berkuasa.

Berita ini juga boleh dibaca disini...
http://stopthelies.my/?p=1074


Akhir kata Pewaris petik kata kata Rakyat kepada Doktor Palsu Yap Sin Tian...
Yap Sin Tian..You are nothing but JUST a political opportunist who want a powerful role for yourself if Pakatan comes to power but our advice is this – it’s okay to dream.
Just like you dream you have studied for your doctorates. Lie to yourself but do not lie to the Chinese community.



Psst : Nik Aziz boleh tunjuk ker Universiti Deobandi yang dia kata belajar dan dapat Sarjana kat sana....Madrasah Mualim Deobandi ader laaa...Universiti...???

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts