Sunday, April 8, 2012

RAMAI PEMIMPIN TRANSGENDER DALAM SEBUAH PARTI INI - LIHAT SALAH SEORANG DARI MEREKA DI SINI.

TRANSGENDER - HUH X LEH TAHAN IMAN KITA ???

 

Serius - P.C Air : Syarikat Penerbangan Berpramugari Transgender (8 Gambar)


Politically Correct Airline

P.C Air ialah syarikat penerbangan dari Thailand yang menggaji pramugari yang terdiri dari golongan trangender. Transgender dikalangan orang Thai ialah antara yang tertinggi didunia kerana orang Thai percaya didunia memang ada 3 jantina. Lelaki, perempuan dan Katoeys (ladybody). Pihak pengurusan P.C Air percaya dengan adanya pramugari Katoey, ini akan memberikan golongan trangender satu lagi peluang pekerjaan di Thailand. As we all know most of the times golongan ini bekerja sebagai pekerja seks di Thailand. 

 "Satu lagi agenda Seksualiti Merdeka Ambiga gampang yang dinaungi PKR kepala Freemson"






CANTIK WANITA TRANSGANDER INI JIKA DI BANDINGKAN DENGAN MISS MEEN MALEK TRANSGENDER BAPU TUA, CUBA TENGUK KAT BAWAH !!

Pengusaha yang mencipta kejutan setelah kes mahkamah mengenai status jantinanya dipaparkan di muka hadapan akhbar semalam, tampil meluah suka dukanya sejak bergelar isteri. Sri Wani Choo Abdullah, 37, berkata, dia tetap sayang kepada suaminya, Bahrom Sanugi, 61, bekas dekan universiti walaupun dilanda pelbagai dugaan.

“Biarlah apa orang nak kata; Tuhan mengetahui segala-galanya,” katanya dalam nada sedih, tetapi yakin, dalam temu bual eksklusif dengan Sinar Harian semalam.

Beliau berulang kali menyebut bahawa beliau akan sentiasa berdoa agar perkahwinannya dengan suaminya itu yang mereka bina sejak 19 Ogos 2009, akan terus bahagia.


Memulakan bicara dengan “assalamualaikum” suara Sri Wani kedengaran halus dan lembut di hujung talian.



“Saya sayangkan suami. Sudah hampir dua tahun kami berkahwin; kami sangat bahagia,” katanya.
YANG INI BOLEH LAH KITA GELARKAN TRANSGANDER YANG TELAH RAMAI DI MALAYSIA DAN JUGA KAUM GAY  YANG  SEMAKIN HARI SEMAKIN RAMAI DAN BEBAS DI MALAYSIA INI. INILAH TANDA TANDANYA DUNIA SUDAH SAMPAI KEPENGHUJUNG SAMPAIKAN ADA SEBUAH PARTI YANG PUNYAI PEMIMPIN TERTINGGI MEREKA DIKALANGAN MEREKA INI.

APAKAH INI PUN KITA MAHU PANGGIL TRANSGANDER ???? ATAU SUAMI YANG DAYUS. DIA BOLEH JAWAB PASAL SAHAM SHAMSIDAR DAN MENGATAKAN KONONNYA TAK  MAHU LAYAN TAPI ENGGAN JAWAB PASAL ANAK NYA YANG DIKATAKAN ANAK BOS NYA DAN ISTERI NYA YANG DIKAATAKAN SAMA MACAM ISTRERI BOS NYA.

siapa tahu mak nyah mana ni dan siapa nama nya, kalau malam nama nya Meen Malek siang nama dia lain...kah kah kah..


Baik Azmin mahupun Shamsidar kedua-duanya cuba membuat pekak badak dengan cabaran-cabaran yang dilemparkan terhadap mereka dengan harapan kisah jelik keluarga mereka akan dilupakan begitu saja.   Tidak sekali pun Azmin tampil menjelaskan mengenai saham-saham luarbiasa yang dimilikinya dan isterinya dan tidak sekali pun Shamsidar membela dirinya apabila dikaitkan dengan Anwar.  
Malah Anwar sendiri tidak pernah menyentuh isu Shamsidar secara langsung. 
Tetapi, apabila diasak oleh media tanpa henti, Azmin akhirnya terpaksa bersuara juga walaupun suara yang keluar terdengar nyaring bercampur garau dan sengau semacam.   Azmin menjawab lebih kurang begini, “orang buta, tuli saja yang tak tau cerita I.…Aauuww!”   
                                                          TRANSGENDER GAK KE NI ??

1 comment:

  1. Gambar yang tertera di atas ( kedua terakhir)....macam kenal saja orang nya...
    Siapa dia nie...ingat2 lupa lah!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts