Friday, April 27, 2012

29 hb Anwar jadi Perdana Menteri Baru - Apa pesanan Anwar sila baca - DAP tidak serta supaya Melayu nampak ganas.

PTPTN gagal membangkitkan rayat untuk berdemonstrasi di jalanan untuk mencetuskan kekecohan. Hanya  BERSIH 03 saja peluang kita untuk merampas kuasa secara berdemonstrasi sebelum kerajaan  melaksanakan  pilihanraya Umum kerana  PR tidak akan menang kata Anwar kepada penyokongnya. Inilah pesanan  yang disampaikan kepada penyokong PR bagi menyamarakkan api perjuangan mereka merampas kuasa pagi esok. Inilah yang kami dengar dari sumber sumber yang boleh dipercayai.

Anwar sudah tidak tahan lagi dengan serangan serangan dan pendedahan terhadap dirinya dan amhu menyelesaikan secara merampas kuasa. Cerita ini sedang disebarkan agar BERSIH 3.0 menjadi senjata akhir bagi Anwar merampas kuasa dan sekiranya gagal beliau akan lari keluar negara untuk merancangkan  huru hara yang lebih besar. Anwar tidak mahukan Pilihanraya.

Kata mereka , esok kerajaan akan ditukar, bagunlah ramai ramai menuntut kerajaan baru . Yang hairan orang orang Cina telah dihalang oleh LGE dan LKS untuk turun berdemonstrasi esok kerana mahu menampakkan  bangsa Melayu sebagai bangsa ganas dan bangsa Cina akan terus  bersatu menyokong DAP. Orang Besar DAP yang berbangsa  Melayu telah membuat kenyataan tidak setuju dengan keganasan ini kerana mereka tahu demonstrasi jalanan esok kemungkinan akan terjadinya pertumpahan  darah dan perang saudara. "Biar mereka berperang" kata DAP. Kita telah buat mereka sebagai bangsa yang ganas dan tidak bertemadun dan pastinya kaum Cina akan bersatu di bawah DAP  apabila melihat Melayu ganas . Kita berjaya menyatukan kaum Cina, PASTINYA PULAU PINANG , HAK DAP , SELANGOR , PERAK , AKAN JADI HAK KITA....... Bagi mereka Anwar boleh diuruskan kemudian kerana kita telah pun pegang rahsia besar Anwar.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts